عمران و ساخت و ساز

عمران و مسائل و منابع مورد نیاز برای ساخت و ساز در عمران سازه

عمران و ساخت و ساز

عمران و مسائل و منابع مورد نیاز برای ساخت و ساز در عمران سازه

استفاده جسورانه از کاغذ دیواری در فضاهای کوچک

ziba zibaro | يكشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۹، ۰۴:۳۷ ب.ظ | ۰ نظر

وقتی صحبت از فضاهای کوچک می شود ، واکنش تند و تیز اکثر افراد در زانو این است که اتاق را با حداکثر رنگ سفید خسته کنند تا فضای آن بزرگتر و هوای بیشتری داشته باشد. اما این قانون همیشه درست نیست. چرا به جای تلاش برای جادوی سیاه فیلم های مربع بیشتر در فضایی تنگ ، جهت دیگری را طی نمی کنید و با اتاق کوچکی که دارید سرگرم می شوید؟

 با استفاده از کاغذ دیواری طرح دار و غیرمنتظره ، یک گوشه کوچک احساس به یاد ماندنی کنید ، به آن شخصیت می بخشد و به شما اجازه می دهد عضلات خلاقیتان را در نقطه ای خالی کنید که هزینه آن یک دست و پا نیست. هنوز کاملا قانع نشده اید؟ در زیر فضاهای کوچکی وجود دارد که کاغذ دیواری شلوغی را به نمایش می گذارد و ثابت می کند که بعضی اوقات بیشتر نیز بیشتر است.

شما در این مطلب می خوانید که چگونه هزینه کم تغییر چشمگیر در دکوراسیون را به دنبال دارد. انتخاب یک کاغذ دیواری مناسب برای هر کدام از این فضا ها در نهایت به خلق یک فضای متفاوت و خاص می انجامد

راهروهای وحشی

شما می توانید با راهرو باریک خود مینیمالیستی را امتحان کنید و احساس بزرگتری داشته باشید ، یا می توانید به فضای کوچک متمایل شوید و با چاپ جسورانه و انتزاعی به آن شخصیت زیادی بدهید. پاداش رفتن به این مسیر این است که هر هنر یا دکوری که در راهرو قرار دهید ظاهر می شود و زندگی جدیدی به خود می گیرد.

ورودی های الگو

ورودی کوچک خود را با صفحه ای از کاغذ دیواری برجسته کنید. در اینجا می بینید که فقط دیوار کنار درب سنگ فرش شده است ، در حالی که بقیه فضا با رنگ خاکستری ملایم رنگ آمیزی شده است. این به میز کناری هندسی و آینه سفید کمک می کند تا در برابر الگوی شلوغ خودنمایی کنند.

نقاشی های دیواری ورودی

با ورود به مسیر تکرار الگوی و در عوض انتخاب نقاشی دیواری نگاه به من ، می توانید قبل از ورود به زمینه های کاغذ دیواری پیشین را بالا ببرید.

سقف های کف دار

کاری غیرمنتظره با سقف راهرو خود انجام دهید و یک کاغذ دیواری بازیگوش در طول آن اضافه کنید. این دیوارهای سفید را ادویه می کند و یا یک تضاد در برابر تخته های چوبی یا یک رنگ رنگ دیوار رقابت می کند.

حمام جسورانه

به جای اینکه بخواهید اتاق پودر کوچک خود را سبک و هوایی نشان دهید ، مسیر مخالف را طی کنید و اجازه دهید خلاقیت شما در فضای جعبه کفش وحشی شود. یک راه عالی برای این کار انتخاب کاغذ دیواری با چاپ بزرگ است که پس زمینه مناسبی برای آینه و وسایل روشنایی شما خواهد بود.

یک ورودی التقاطی

سریعترین راه برای داشتن شخصیت خاصی در ورودی خود ، پوشاندن آن در یک الگوی کاغذ دیواری بزرگ است. اما در اینجا متوقف نشو در فضای باریک کاملاً ماکسیمالیستی رفته و راه پله های خود را رنگ آمیزی کنید تا علاقه بیشتری به این گوشه الگو داشته باشید.

راه پله ای طرح دار

اگر در ورودی راه پله ای دارید ، با کاغذ دیواری دیوار مستقیماً متصل به پله ها ، میهمانان خود را از یک طراحی غیرمنتظره غافلگیر کنید. اگر کفپوش های کاشی کاری شده را به صورت الگوی مکمل ، اما به همان اندازه شلوغ داشته باشید ، امتیازات پاداش می گیرید.در واقع شما اموختید که چگونه کاغذ دیواری را برای ایجاد فضای دیدنی نصب کنید تا بتوانید یک فضای جدید خلق کنید.

تصویر زمینه فضایی منفی

اگر در اتاق پودر به اندازه جعبه کبریت راحت نیستید اما می خواهید آن را به صورت چاپی بپوشانید ، کاغذ دیواری هایی با فضای سفید و منفی را انتخاب کنید. این گل آرایی خاص دارای شکاف های هوایی زیادی در بین شکوفه ها است و بهترین ها را از هر دو جهان به شما ارائه می دهد.

 

 

  • ziba zibaro

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی