عمران و ساخت و ساز

عمران و مسائل و منابع مورد نیاز برای ساخت و ساز در عمران سازه

عمران و ساخت و ساز

عمران و مسائل و منابع مورد نیاز برای ساخت و ساز در عمران سازه

دکوراسیون داخلی برای مبتدیان

ziba zibaro | دوشنبه, ۲۴ آبان ۱۴۰۰، ۱۲:۲۶ ب.ظ | ۰ نظر

معرفی

ممکن است برخی از شما تعجب کنید که تفاوت بین "طراحی داخلی" و "دکوراسیون داخلی" چیست؟ سوال عالی! و این یکی از مواردی است که زیاد از آن سوال می شود. طراحی داخلی حرفه ای است که نیاز به تحصیل در مدرسه و آموزش های مناسب مانند معماری، طراحی مبلمان و برنامه ریزی فضا دارد. دکوراتورهای داخلی آن آموزش رسمی را ندارند. آنها به سادگی تصور می کنند که چگونه اتاق شما می تواند بهتر به نظر برسد و قطعات را توصیه می کنند تا به جایی که می خواهید برسد.

اولین قدم برای تغییر دکوراسیون اتاق

اولین قدم رسمی شما برای دکوراسیون داخلی این است که سبکی را پیدا کنید که دوست دارید و از آن تقلید کنید. این می تواند معاصر، گاه به گاه، رسمی، سنتی و غیره باشد. سپس شما می خواهید برنامه ای برای اینکه چگونه می خواهید اتاق متعادل باشد، ایجاد کنید. شما می خواهید نورپردازی طبیعی یا مصنوعی باشد. اگرچه، اگر از نور مصنوعی استفاده می کنید، کنترل بیشتری بر نحوه روشنایی اتاق خواهید داشت.

شما به تمرکز اتاق نیاز دارید. بله، همه چیز در خانه شما مبلمان با کیفیتی است، و بله، شما زمان زیادی را صرف تزئین آن کرده اید، بنابراین باید توجهی را که شایسته آن است به خود جلب کند. با این حال، برای صحبت در مورد آن، باید یک تکه را بیش از همه برجسته کنید. این از طریق چیزی واقعاً وحشیانه، غیرمتعارف یا مانند قطعه‌ای حاصل می‌شود که به نظر می‌رسد بقیه فقط به آن اشاره می‌کنند.

مانند هر چیز دیگری در هنر، قافیه کردن چیزها را جالب می کند. از الگوها، رنگ ها، کنتراست بالا برای برانگیختن واکنش احساسی متفاوت هنگام نگاه کردن به اتاق استفاده کنید. ممکن است بخواهید کنتراست را در مکان ها و الگوهای مختلف تکرار کنید. اگر این کار به خوبی انجام شود، کسانی که اتاق شما را می بینند آن را دوست خواهند داشت، اما احتمالاً نمی توانند انگشت خود را در مورد دلیل آن بگذارند. این به شما این فرصت را می دهد که از کار خوب انجام شده خود کمی تحسین و توجه کنید که مشتاق انجام آن بوده اید.

دکوراسیون داخلی

رنگ های داخل اتاق

وقتی رنگ های خود را انتخاب می کنید، باید پالت رنگ را پیدا کنید. این به شما ایده خوبی می دهد که چه رنگ هایی با هم خوب کار می کنند. کنتراست بالا کلید است. طرح رنگ در اتاق شما به گره زدن آن به یکدیگر کمک می کند. شما می خواهید در نظر بگیرید که چه رنگ هایی را بیشتر دوست دارید و چه رنگ هایی در اتاق بهتر به نظر می رسند.

الگوی اتاق

هنگامی که تجربه بیشتری کسب کنید، متوجه خواهید شد که می توانید با مخلوط کردن الگوها در همان اتاق، سطح بالایی داشته باشید. اگرچه، این برای مبتدیان توصیه نمی شود، زیرا هنوز هم می توانید بدون انجام این کار به یک نتیجه عالی برسید. فقط ممکن است آنقدر عجیب و غریب نباشد. خود الگوها لازم نیست مطابقت داشته باشند، اما باید با دیگران کار کنند و به خوبی هماهنگ شوند. شما باید کل رنگ، اندازه و مقیاس الگوهای مورد نظر خود را در نظر بگیرید.

شروع به بازسازی اتاق خود

مهمترین بخش هر پروژه تبریک می گویم، موفق شدید! اکنون می خواهید دقیقاً اتاق(های) مورد نظر خود را برای تزئین پیدا کنید. اگر اتاق خانواده یا دفتر خانه شماست، پس به ظاهر و نحوه ورود به آن توجه کنید. ممکن است چیزی وجود داشته باشد که شما بگویید: "هوممم... این می تواند بهتر باشد." سپس مشخص کنید که به چه چیزی فکر می کنید. آیا درب کشویی بهتر عمل می کند؟ آیا ترجیح می دهید در را باز کنید و به جای اتاق بژ وارد یک اتاق آبی شوید؟

زمانی که می‌خواهید روی کیک بچینید، این یک نکته در ادامه مسیر است و این موضوع مبله کردن اتاقتان است. در حالی که مبلمان واقعاً توجه اتاق را جلب می کند، هرگز نباید بخش اصلی دکوراسیون باشد. اگر اتاق شما به خوبی تزئین شده باشد، بدون وسایل و اثاثیه زیبا به نظر می رسد، که می تواند واقعاً گران شود و بودجه شما را برای بقیه اتاق به سرعت کاهش دهد. با این حال، وقتی صحبت از پر کردن مبلمانی که بهتر کار می‌کند، این است که آن را دست دوم بخرید، به خصوص اگر به دنبال انجام این کار با بودجه کمتر هستید.

  • ziba zibaro

دکوراسیون داخلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی