عمران و ساخت و ساز

عمران و مسائل و منابع مورد نیاز برای ساخت و ساز در عمران سازه

عمران و ساخت و ساز

عمران و مسائل و منابع مورد نیاز برای ساخت و ساز در عمران سازه

بهترین روشویی های حمام 2022

ziba zibaro | دوشنبه, ۱۱ مهر ۱۴۰۱، ۱۱:۱۳ ق.ظ | ۰ نظر

 

فضای ذخیره سازی زیر سینک را اضافه کنید و در عین حال استایل خود را با روشویی که مناسب دکور حمام، بودجه و متراژ مربع شما است، بیان کنید.

روشویی های حمام در متریال ها، سبک ها و اندازه های مختلف هستند که به کاربران این امکان را می دهند که زیر سینک ظرفشویی اضافه کنند و دکوراسیون فضا را تکمیل کنند. بهترین مدل برای حمام شما با متراژ مربع مطابقت دارد بدون اینکه اتاق احساس تنگی کند. انتخاب روشویی عمدتاً یک موضوع سلیقه شخصی است، اما در نظر گرفتن چند فاکتور کلیدی هنگام خرید به شما کمک می‌کند تا لباسی را پیدا کنید که برای سال‌های آینده از آن راضی باشید. بیاموزید که هنگام انتخاب یک کابینت روشویی برای بازسازی یا بازسازی حمام به دنبال چه چیزی باشید و تعدادی از محصولات مناسب برای موقعیت های مختلف را بررسی کنید که جزو بهترین هایی هستند که می توانید بخرید.

هنگام انتخاب بهترین روشویی حمام چه نکاتی را باید در نظر گرفت

نکته اصلی در انتخاب روشویی حمام، افرادی هستند که بیشتر از آن استفاده می کنند. مدرنیست های شیک یا سنتی تر؟ آنهایی که انبوهی از لوازم برای انبار کردن دارند یا مینیمالیست ها فقط با چند محصول؟ اعضای خانواده با اندازه پینت یا بزرگسالان کامل؟ هنگامی که حس خوبی نسبت به کاربران داشته باشید، انتخاب اندازه، سبک و متریال روشویی ایده آل آسان تر خواهد بود.

اندازه و فضای موجود

از نظر استانداردهای ساخت و ساز، مقررات بسیار کمی برای روشویی اعمال می شود، بنابراین تنوع زیادی وجود دارد. با این حال، چند دستورالعمل اساسی به ایجاد حمامی که ظاهر خوبی دارد و به خوبی کار می کند کمک می کند. به طور کلی، روشویی های کابینتی می توانند به اندازه 45 اینچ برای مدل های تک کاسه ای و تا 182 اینچ یا بیشتر برای روشویی های دو کاسه ای باریک باشند. ارتفاع میز از 76 تا حدود 91 اینچ متغیر است. عمق استاندارد حدود 53 اینچ است، اما بسته به سبک آن نیز متفاوت است.

هنگام انتخاب عرض روشویی، کمود را در نظر بگیرید. روشویی‌ها معمولاً در کنار توالت قرار می‌گیرند، و قاعده کلی - و اغلب یک کد محلی - این است که توالت را طوری قرار دهید که مرکز آن از دو طرف به دیوار یا روشویی نزدیک‌تر از 38 اینچ نباشد. هنگام انتخاب روشویی این فضای مورد نیاز را در نظر داشته باشید.

استثنائات برای حمام های مطابق با قانون آمریکایی های دارای معلولیت (ADA) اعمال می شود. ارتفاع میز روشویی ADA نباید بیشتر از 86 اینچ از سطح زمین باشد و روشویی باید دارای فضای رول آندر حداقل 81 اینچ عرض و 68 اینچ ارتفاع (اندازه گیری شده از کف) باشد تا به کسانی که روی ویلچر هستند اجازه استفاده از آن را بدهد. سینک ظرفشویی به همین دلیل، روشویی های دیواری (برای جزئیات بیشتر به زیر مراجعه کنید) گزینه های مطلوبی در حمام های ADA هستند.

ویژگی های ذخیره سازی

اکثر روشویی‌های حمام با ترکیبی از کشوها و کابینت‌ها برای قرار دادن وسایلی مانند لوازم نظافت و نظافت ارائه می‌شوند و در نتیجه شلوغی را به حداقل می‌رسانند. به خاطر داشته باشید که ذخیره سازی در دسترس ممکن است تا حدودی محدود باشد، زیرا فضای زیر سینک معمولاً کف کاسه و لوله های تخلیه را در خود جای می دهد.

سبک ها

برای جذابیت زیبایی شناختی، روشویی باید مکمل حمام باشد و به جای اینکه برجسته شود یا تنها نقطه کانونی آن باشد، باید ترکیب شود. سبک همچنین به میزان ذخیره سازی، فضای کف موجود و طراحی کلی حمام مربوط می شود. طراحی استاندارد شامل قرار دادن یک آینه بر روی روشویی و قرار دادن نور روشویی در بالا یا دو طرف آینه است. چندین سبک اساسی برای انتخاب وجود دارد:

پایه دیواری:

 مدل‌های دیواری که گاهی به آن روشویی شناور می‌گویند، به اعضای قاب دیوار متصل می‌شوند و کف را لمس نمی‌کنند. اینها ظاهر تمیزی را ارائه می دهند، برای حمام های ADA مناسب هستند و در حمام هایی که فضای کف آن در بالاترین حد است، فضا را ذخیره می کنند.

گوشه:

 روشویی های گوشه ای که در حمام های کوچک محبوب هستند، فضای کمتری را اشغال می کنند و در عین حال مقداری فضای ذخیره را در اختیار کاربران قرار می دهند. روشویی‌های گوشه‌ای اغلب فضای کمتری برای میز فراهم می‌کنند و برای کاسه‌های سینک کوچک مناسب هستند. با این حال، قرار دادن آینه روشویی می تواند مشکل باشد.

روکش پایه:

 سینک های پایه دار مد روز هستند و ظاهر تمیزی به حمام می دهند، اما فضای ذخیره سازی ندارند، بنابراین برخی آنها را یک اشتباه طراحی می دانند. به جای جایگزینی کل سینک، روشویی روکش پایه را در نظر بگیرید که در اطراف پایه قرار می گیرد.

کنسول:

 این نوع روشویی کابینت و/یا کشو را درست در زیر سینک ظرفشویی ارائه می دهد و همچنین دارای یک قفسه باز برای قرار دادن، به عنوان مثال، حوله های تا شده یا تزئیناتی مانند یک گیاه یا یک سبد است.

ایستادن:

 یک روند فعلی در حمام، ایجاد یک روشویی از یک وسیله تغییر کاربری شده، مانند یک روشویی عتیقه، یک کمد قدیمی، یا حتی چیزی منحصر به فرد مانند کابینتی که زمانی یک چرخ خیاطی پایه دار را نگه می داشت. روشویی مستقل را می توان تقریباً از هر چیزی که از سینک پشتیبانی می کند ساخته شود.

مواد کابینت و میز

توجه اصلی هنگام انتخاب مواد در روشویی حمام باید مقاومت در برابر رطوبت باشد. حمام ها یکی از مرطوب ترین مناطق خانه هستند و حتماً پاشیده می شود، بنابراین کابینت باید بتواند رطوبت را تحمل کند. علاوه بر کابینت، پیشخوان و سخت افزار را نیز در نظر بگیرید.

چوب جامد:

 روشویی های سطح بالا اغلب دارای چوب جامد هستند که یا رنگ شده یا لکه دار هستند. این گزینه مواد معمولاً گرانتر از سایر مواد است.

تخته سه لا:

تخته سه لا (ورق های چند لایه از روکش های چوبی) مقرون به صرفه تر از چوب جامد است اما به همان اندازه بادوام است. معمولاً به جای رنگ آمیزی رنگ می شود.

MDF:

تخته فیبر با چگالی متوسط، یکی از مقرون به صرفه ترین مواد کابینت، حاوی الیاف چوب فشرده شده با رزین است. این ماده که به عنوان چوب مهندسی شده نیز شناخته می شود، سطح صافی را ارائه می دهد، اما باید مهر و موم شود، در غیر این صورت ممکن است تاب خورده و لایه لایه شود (متورم).

سنگ:

 گرانیت، مرمر و کوارتز میزهای جذاب و بسیار مقاوم در برابر رطوبت را می سازند، اما گزینه های نسبتاً گران قیمتی هستند.

کاشی:

 کاشی و سرامیک استانداردی برای میزهای روشویی سفارشی و مقرون به صرفه تر از سنگ است. تقریباً در برابر آسیب آب نیز مقاومت می کند.

برای مطالعه بیشتر: برای داشتن یک سرویس بهداشتی لوکس و مجلل

اکریلیک:

 که اغلب به عنوان "سطح جامد" نامیده می شود، روکش های روشویی اکریلیک اغلب با سینک های یکپارچه ساخته می شوند که مستقیماً روی میز قرار می گیرند. آنها بادوام و مقاوم در برابر آب هستند، اما برخی از انواع آن مستعد لکه شدن هستند.

سخت افزار:

برای داشتن ظاهری منسجم در حمام، مطمئن شوید که لولاها، دستگیره ها و کشوها مکمل شیرهای سینک، دوش و وان هستند.

سینک و شیرآلات

سینک مرکز روشویی حمام است و انواع مختلفی از آن موجود است.

دراپ این:

رایج‌ترین نوع سینک ظرفشویی است که در یک سوراخ در بالای میز قرار می‌گیرد. دارای یک لبه است که مستقیماً روی میز قرار می گیرد.

زیر پایه:

 به جای قرار گرفتن در سوراخی در میز، یک سینک زیر سوار برای ظاهری شیک تر از زیر وصل شده است.

ظرف:

 یک گزینه نسبتاً جدید که ارتفاع کاسه سینک را افزایش می‌دهد، سینک ظرفشویی است که در بالای سطح پیشخوان قرار می‌گیرد. سینک ظرفشویی برای روشویی‌های کوچک و روشویی‌های مستقل مجدداً مناسب است.

یکپارچه:

 سینک‌های یکپارچه که عمدتاً در سینک‌های اکریلیک، سرامیکی و چینی یافت می‌شوند، ترکیب‌های سینک و میز هستند که از یک تکه مواد قالب‌گیری شده‌اند. اینها مقاوم ترین گزینه ها در برابر آب هستند زیرا هیچ درزی بین کانتر و کاسه سینک وجود ندارد که منجر به نشتی شود.

شیرآلات:

 طیف گسترده ای از شیرآلات در کروم، نیکل برس خورده، مس و مواد دیگر موجود است. برای ظاهری یکنواخت، سعی کنید شیر سینک را با شیرهای وان و دوش مطابقت دهید.

  • ziba zibaro

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی