عمران و ساخت و ساز

عمران و مسائل و منابع مورد نیاز برای ساخت و ساز در عمران سازه

عمران و ساخت و ساز

عمران و مسائل و منابع مورد نیاز برای ساخت و ساز در عمران سازه

۳ مطلب در دی ۱۳۹۹ ثبت شده است

بهترین روش برای تمیز کردن مبل

ziba zibaro | جمعه, ۱۹ دی ۱۳۹۹، ۰۳:۰۹ ب.ظ | ۰ نظر

بهترین روش برای تمیز کردن مبل

 

مبل تمیز کردن

خدمه مبل در خانه در معرض آلودگی و لکه از منابع مختلف قرار دارند و در معرض جمع شدن گرد و غبار به انواع مختلف آن ، کیفیت پارچه و کاربردهای آن هستند و بی توجهی به تمیز کردن مبل از گرد و غبار و آلودگی به صورت دوره ای منجر به تجمع آن می شود و بنابراین تمیز کردن آن بعداً دشوار است. لکه ها به محض بروز آنها باعث سهولت کار می شود و لازم به ذکر است که حتی اگر کسی نتواند خاک را ببیند. با این حال ، آنها حتی اگر ذره ای از گرد و غبار باشند ، در واقع وجود دارند و شایان ذکر است که تمیز کردن مبل ممکن است منجر به آسیب به پارچه آن یا تغییر در رنگ پارچه ساخته شده شود ، در این مقاله به برخی از راه حل های خانه و برخی از نکات و نکات قابل استفاده برای تمیز کردن لکه ها می پردازیم. مبل که انتظار آنقدرها هم سخت نیست.

 

تمیز کردن مبل با توجه به نوع پارچه

پارچه های روکش دار برای تمیز کردن لکه های پارچه های تودوزی ، می توانید یک چهارم فنجان سرکه را با سه چهارم فنجان آب گرم و یک قاشق غذاخوری مایع ظرفشویی مخلوط کنید ، سپس مخلوط را در یک بطری اسپری قرار دهید ، آن را روی قسمت کثیف اسپری کنید ، با یک تکه پارچه نرم بمالید تا لکه از بین برود ، سپس مرطوب شود دومین قطعه پارچه را با آب ، آن را در همان قسمت مالش دهید تا صابون از آن جدا شود ، سپس آن را با حوله خشک کنید. [1] با توجه به پارچه که مواد صنعتی در اثاثه یا لوازم داخلی خود وارد شده اند، لکه می توان تمیز با مخلوط کردن نصف فنجان سرکه را با یک فنجان آب گرم، و نیمی از یک قاشق غذا خوری از مایع ظرفشویی و استفاده از همان مراحل ذکر شده در پاراگراف بالا برای تمیز کردن. 

 

پارچه های چرمی

برای از بین بردن لکه های مبل چرمی ، می توانید نصف فنجان روغن زیتون را با یک چهارم فنجان سرکه مخلوط کنید ، مخلوط را در یک بطری اسپری بریزید ، سپس آن را روی قسمت کثیف مبل بپاشید ، به آرامی با یک تکه پارچه نرم بمالید و با استفاده از یک حوله آب اضافی باقی مانده را جذب کنید. سطح مبل. [1] روش دیگری برای تمیز کردن مبل چرمی وجود دارد ، با رعایت موارد زیر: 

با کمک یک پارچه خشک گرد و غبار را از روی مبل چرمی پاک کنید. برای از بین بردن خاک. چرم مبل را با پارچه ای کمی مرطوب تمیز کنید و مقدار بسیار کمی صابون مایع یا صابون معمولی به آن اضافه کنید. از خیس شدن بیش از حد چرم مبل خودداری کنید. چرم مبل را فقط با استفاده از پارچه خشک بدون نیاز به شستشو پرداخت کنید.

مبل ساخته شده از الیاف طبیعی

طبق مراحل زیر می توان با استفاده از جوش شیرین لکه های موجود در مبل را که از الیاف طبیعی ساخته شده است ، از بین برد: [3] مبل را با یک تکه پارچه تمیز و خشک یا برس پاک کنید تا گرد و غبار پاک شود. جوش شیرین را روی لکه بپاشید ، و حداقل بیست دقیقه آن را بگذارید ، با این قابلیت که پودر تمیز کننده فرش را با جوش شیرین مخلوط کنید تا تمیزتر شود. جوش شیرین را با یک برس تمیز از روی مبل جدا کنید. یک محلول تمیز کننده متناسب با پارچه مبل به یک تکه پارچه تمیز اضافه کنید و لکه را تا زمانی که از بین برود مالش دهید ، و توجه داشته باشید که محلول تمیز کننده باید قبل از آن با استفاده از قسمت کوچک و نامحسوس مبل آزمایش شود. در صورت عدم آسیب ، می توان با خیال راحت روی لکه استفاده کرد.

تمیز کردن مبل با توجه به نوع لکه لکه های غذایی

می توان از صابون و آب برای از بین بردن لکه های غذا روی مبل استفاده کرد ، به این ترتیب که یک اسفنج نرم یا یک تکه پارچه تمیز در مخلوط آب و صابون غوطه ور شده و لکه را مالش می دهد و استفاده از آب گرم توصیه می شود ، مگر اینکه لکه ناشی از یک محصول لبنی باشد. زیرا آب گرم برای انعقاد پروتئین کار می کند. در آن زمان استفاده از آب سرد ترجیح داده می شود. 

لکه های چرب

با پاشیدن جوش شیرین مستقیم روی آن یا تهیه خمیر از جوش شیرین و آب ، لکه های چرب را می توانید از روی مبل پاک کنید و حداقل ده دقیقه آن را روی لکه بمالید. با هدف جذب هرچه بیشتر چربی ، قبل از اینکه آن را با آب پاک کنید ، همچنین می توانید از کمی مایع ظرفشویی استفاده کنید ، لکه را با مسواک مالیده و سپس آن را با یک دستمال کاغذی مرطوب تمیز کنید. [4] اگر لکه ها لکه های روغنی یا روغنی مبل هستند ، باید پودر تالک یا نشاسته ذرت روی لکه ها پاشیده شود تا روغن ها جذب شوند ، سپس با جارو برقی تمیز شوند ، سپس چند قطره مایع ظرفشویی بریزید و به آرامی لکه را مالش دهید و بعد از اتمام کار آن را برای یک یا دو دقیقه بگذارید. یک پارچه تمیز را با آب خیس کنید و لکه را مرتباً آغشته کنید تا صابون کاملاً جذب شود. [5] توجه: اگر روش قبلی جواب نداد ، می توانید کمی مایع آمونیاک را با آب گرم مخلوط کنید و پس از آزمایش روی یک مکان روی سطح آن را روی مبل قرار دهید و از ایمن بودن آن مطمئن شوید. 

 

لکه های قالب

برای از بین بردن کپک روی مبل ، باید مبل را در هر زمان ممکن در معرض نور آفتاب قرار دهید. زیرا نقش زیادی در از بین بردن قالب و قارچهای ایجاد کننده آن دارد ، سپس با استفاده از جاروبرقی و قرار دادن قطعه گوشه ای برای پاک کردن آثار قالب و سپس استفاده از محلول متشکل از آب صابون برای تمیز کردن ، سپس مبل را با یک دستمال خشک تمیز خشک کنید. از محلول متشکل از مقادیر مساوی الکل و آب استفاده کنید و می توان از محلول متشکل از مقادیر مساوی آب و سرکه استفاده کرد. [6] توجه: اگر روش های قبلی جواب نداد ، می توان از روغن درخت چای استفاده کرد و دو قاشق غذاخوری کوچک از آن را با دو فنجان آب مخلوط کرد و مبل را با آن پاشید و سپس آن را بگذارید تا خودش خشک شود و دیگر نیازی به شستن یا پاک کردن آن با آب نیست. [6]

لکه های خون

برای پاک کردن لکه های خون ، لکه باید با مسواک به آرامی تمیز شود تا خون منجمد از بین برود ، سپس آن را با یک پارچه تمیز پاک کنید ، سپس یک پارچه سفید را با الکل خیس کنید و لکه خون را پاک کنید تا آثار آن از بین برود ، و باید سفید باشد تا هیچ رنگی از آن به مبل منتقل نشود ، و همچنین می توانید از آب استفاده کنید. از الکل ، و لازم به ذکر است که اگر پوستر روی مبل حاوی نماد (W) یا (SW) باشد ، از آب استفاده می شود ، در حالی که اگر نماد (SW) یا (S) باشد ، از الکل استفاده می شود و اگر لکه خون از بین نرود ، روند را می توان تکرار کرد بار اول. [7] توجه: اگر الکل لکه خون را از بین نبرد ، می توان از هر یک از این ترکیبات استفاده کرد: مخلوط جوش شیرین با آب ، مخلوط آب لیمو خالص با نمک ، اسپری مو ، پراکسید هیدروژن ، مخلوط یک فنجان آب سرد با دو قاشق کوچک مواد شوینده ظرف ها؛ این کار با اشباع یک پارچه با هر یک از محلول های ذکر شده و لمس آرام لکه روی خون تا از بین رفتن آن انجام می شود ، سپس لکه را با یک پارچه نخی تمیز با لکه زدن خشک می کنیم تا تمام آثار خون بیرون بیاید ، سپس یک قطعه پارچه را با آب خیس کرده و به آرامی آغشته می کنید تا آثار محلول مورد استفاده پاک شود

دستورالعمل تمیز کردن مبل

 

در اینجا چند نکته و ترفند مهم حذف لکه برای جلوگیری از اشتباهات معمول تمیز کردن رعایت شده است: با استفاده از جاروبرقی باید بقایای مواد غذایی یا آلودگی را از روی کاناپه پاک کنید و گوشه ها ، حفره ها و بالشتک های جانبی باید به خوبی تمیز شود و قسمت های مبل از چوب یا فلز ، پایه های مبل و قسمت های مختلف مبل که از پارچه تشکیل نشده اند باید با آب گرم و صابون تمیز شوند.

[1] بررسی برچسب دستورالعمل مجموعه مبل ، که باعث جلوگیری از خطا در مراحل تمیز کردن می شود ، همچنین نشان دادن انواع مواد تمیز کننده مجاز با توجه به نوع پارچه ای که مبل از آن ساخته شده است ، و برچسب معمولاً مجموعه ای از نمادها را در خود جای داده است که هر یک از آنها نشانه های خاص خود را دارد و این علائم عبارتند از: علامت (O) ، به این معنی که روش تمیز کردن فقط با استفاده از آب سرد انجام می شود.

پارچه مبل از مواد ارگانیک ساخته شده است و علامت (X) نشان می دهد که روش تمیز کردن صحیح تمیز کردن با جاروبرقی یا استفاده از روش های تمیز کردن خشک بدون استفاده از هرگونه مایعات تمیز کننده است و برای انجام این کار می توان از شرکت های خشکشویی استفاده کرد. [8] ] عدم استفاده از پودرهای سفید کننده همانطور که باعث تغییر رنگ مبل می شود و به ظاهر کلی آن آسیب می رساند. [9]

 

  • ziba zibaro

نحوه تمیز کردن مبل مخملی

ziba zibaro | جمعه, ۱۲ دی ۱۳۹۹، ۰۱:۱۲ ب.ظ | ۰ نظر

 

 

مبل تمیز کردن

مبل یکی از وسایل منزل است که باید همیشه با رعایت روش ها و روش های خاص برای مراقبت از آن مراقبت و تمیز شود ، به خصوص اگر از پنبه ، ابریشم یا پشم ساخته شده باشد ، در حالی که مبل مخملی حاوی الیاف مصنوعی به روش های ساده و ساده تمیز می شود که در این مقاله توضیح داده خواهد شد . [1]

مبل مخمل را می توان با پیروی از یکی از روش های زیر تمیز کرد :

 

جاروبرقی مبل

مراقبت از جاروبرقی مبل مخملی حداقل یک بار در ماه ، از آن در برابر آلودگی و تجمع آلاینده ها بر روی آن محافظت می کند ، به روش زیر:

  1. بالش ها یا پرتاب ها را از روی مبل بردارید.
  2. گرد و غبار را با یک برس ملایم و یکنواخت با استفاده از برس نرم چندین بار در هر منطقه پاک کنید.
  3. خلا the را اجرا کنید و آن را روی کمترین سرعت تنظیم کنید.
  4. موقعیت نشستن مبل را به صورت عمودی یا افقی و هر بار در همان جهت تمیز کنید.
  5. جاروبرقی کناره ها ، قسمت بالایی پشت و قاب مبل را جاروبرقی کنید. برای خلاص شدن از شر همه آلودگی ها.

 

مبل را با بخار تمیز کنید

می توان از دستگاه های بخار برای تمیز کردن مبل مخملی به روش معمول استفاده کرد و باید مراقب بود که آن را با جهت خطوط مخملی تمیز کرده و به مبل ظرافت و زیبایی ببخشد و مانند نو بودن آن را برگرداند. 

 

لکه ها را از روی مبل پاک کنید

لکه ها باید به محض مشاهده شدن روی مبل مخملی برداشته شوند ، زیرا لکه های مدرن به راحتی و به راحتی پاک می شوند ، در حالی که کار از بین بردن لکه های قدیمی دشوار است ، این باعث می شود مبل آسیب دیده یا قدیمی شود و روش های زیادی برای از بین بردن لکه های روی مبل مخملی با استفاده از مایع ظرفشویی وجود دارد ، از جمله:

روش اول

 

  • لکه های مرطوب را با پارچه خشک یا حوله کاغذی به روش ملایم و بدون مالش لمس کنید ، مبادا لکه به اعماق مبل نفوذ کند و مراقب تغییر کناره های پارچه باشید تا رطوبت کاملاً پاک شود.
  • مخلوط کردن چندین قطره از ظرف های شستشوی مایع با 2-3 لیوان آب در یک کاسه تا زمانی که کف آن بو شود ، معطر می شود و سپس محل را تمیز کنید ، همچنین می توان از آن به عنوان پاک کننده جایگزین لوسیون آب مخلوط کالوس مخملی و صابون استفاده کرد و طبق دستورالعمل های پیوست محصول استفاده کرد.
  • یک پارچه را با محلول خیس کنید ، سپس مبل را چندین بار با آن و روی قسمت کوچکی از آن که قابل رویت نیست مانند پشت یا پایین مبل پاک کنید و آن را برای چند دقیقه بگذارید. برای آزمایش محلول روی مبل و در صورت تغییر رنگ آن ، باید برای تمیز کردن آن با یک پزشک متخصص مشورت شود و در صورت عدم تغییر رنگ ، مراحل زیر انجام می شود.
  • پارچه ای را با محلول آغشته کرده و بیرون آورید تا از رطوبت اضافی آن خلاص شود ، سپس لکه را چندین بار به آرامی با آن مالش دهید.
  • پنجره را باز کنید ، مبل را حدود یک ساعت بگذارید تا خشک شود و از مالیدن ، لمس آن یا نشستن روی آن در این مدت خودداری کنید.
  • با یک برس نرم یا برس لباس لکه را بزنید. برای بازگرداندن ظاهر منظم مبل مخملی.

روش دوم

 

پس از تمیز کردن مبل مخملی با جاروبرقی ، مراحل زیر را دنبال کنید: 

  • یک قاشق چای خوری مایع ظرفشویی را با 473.17 میلی لیتر آب ولرم مخلوط کنید و سپس آن را در یک بطری اسپری قرار دهید.
  • ضمن جلوگیری از خیس شدن مبل ، مبل را با محلول اسپری کنید.
  • مبل را با یک حوله خشن مالش دهید. زیرا توانایی از بین بردن آلودگی ها بدون آسیب رساندن به مبل را دارد.
  • حوله را با آب سرد خوب بشویید ، سپس آن را فشار دهید.
  • مقداری سرکه سفید را با 3.78 لیتر آب گرم در یک سطل قرار دهید ، سپس محلول را مخلوط کنید.
  • مبل را با حوله مالش دهید تا آثار صابون کاملاً از بین برود.
  • مکان های مرطوب را با یک برس نرم مالش دهید ، سپس مبل را بگذارید تا خشک شود.

از شر بوی بد مبل خلاص شوید

جوش شیرین برای از بین بردن بوی نامطبوع اثاثه یا لوازم داخلی مفید است و می توان با پاشیدن مقدار زیادی از آن روی مبل ، سپس حداقل یک سوم از ساعت آن را گذاشت و سپس از جاروبرقی استفاده کرد تا از اثرات آن خلاص شود.

از کثیف شدن مبل مخملی جلوگیری کنید

روش های زیادی وجود دارد که به محافظت از کثیف شدن مبل مخملی کمک می کند ، از جمله استفاده از محافظ مخملی که در هنگام ریختن ، پارچه را برای جذب مایعات محدود می کند و روند تمیز کردن آن را احساس می کند و باعث صاف و ابریشمی شدن آن می شود و می توان آن را از فروشگاه های مختلف تهیه کرد و می توان آن را به روش زیر اعمال کرد: 

  • مبل مخملی را قبل از قرار دادن محافظ پارچه ای روی آن ، اگر به دیوار یا نزدیک گوشه ای چسبیده است ، جابجا کنید.
  • اسپری محافظ را با در نظر گرفتن فاصله ایمنی بین مبل و اسپری 25-30 سانتی متری ، چندین بار پشت سر هم روی سطح مبل مخملی اسپری کنید.
  • مبل را از یک تا دو ساعت بگذارید تا خشک شود و ترجیح داده می شود در آن پنجره باز شود.
  • مطمئن شوید که مبل کاملاً خشک است و اگر خیس است ، آن را برای یک ساعت اضافی بگذارید.

 

نکاتی برای نگهداری مبل های مخملی

نکات بسیاری وجود دارد که باید برای تهیه یک مبل تمیز و جدید رعایت شود ، از جمله موارد زیر که وی ذکر کرد:

  • در هنگام نظافت مبل از وارد آوردن فشار به آن خودداری کنید ، مبادا لکه به داخل پارچه نفوذ کند.
  • بررسی دستورالعمل ها را برای تمیز کردن یک مبل مخملی قبل از شروع به استفاده از هر نوع مواد شوینده بر روی آن، و برای پیدا کردن بهترین راه برای تمیز کردن آن؛ به منظور جلوگیری از آسیب دیدگی ، و این با خواندن دستورالعمل های پیوست شده به آن است ، جایی که حرف W نشان دهنده احتمال استفاده از آب در تمیز کردن است ، و حرف S نشان دهنده نیاز به استفاده از مواد تمیز کننده خشک است ، و به دور از پاک کننده هایی که حاوی آب یا مواد پاک کننده مایع هستند ، در حالی که SW یا WS نشان می دهد امکان استفاده از آب برای تمیز کردن مبل و حرف X نشان دهنده ضرورت استفاده از جاروبرقی یا برس نرم در فرایند تمیز کردن است.در صورت در دسترس نبودن دستورالعمل ها می توان با سازنده مبل تماس گرفت.
  • مبل مخملی را در محلی دور از تابش مستقیم آفتاب قرار دهید. مبادا با گذشت زمان تغییر رنگ دهد ، خصوصاً اگر رنگ آن قرمز روشن ، آبی یا بنفش باشد. 
  • ziba zibaro

چگونه خودم کاغذ دیواری را بچسبانم

ziba zibaro | جمعه, ۵ دی ۱۳۹۹، ۱۰:۳۸ ق.ظ | ۰ نظر

 

نحوه چسباندن کاغذ دیواری

آماده سازی ابزار و تجهیزات

بر روی نصب کاغذ دیواری به تمام موارد زیر نیاز دارد:

  • کاغذ دیواری
  • برچسب کاغذ دیواری
  • سطح کار بزرگ و مسطح.
  • نوار اندازه گیری.
  • نردبان.
  • پارچه ای برای پوشاندن کف.
  • ابزاری که برای تجهیز دیوار استفاده می شود. آنها عبارتند از: کاغذ سنباده ، بتونه برای پر کردن شکاف دیوارها و چاقوی بتونه.
  • یک سطل ، آب ، به علاوه اسفنج و پارچه.
  • برس پرداخت.
  • چاقوی تیز ، یا تیغ تیز.
  • غلتک درز.

 

دیوار را آماده کنید

دیوار است مجهز به آماده شدن برای روند از نصب کاغذ دیواری های زیر به شرح زیر است:

  • شروع به ترمیم تمام ترک ها ، سوراخ های ناخن ، رنگ یا دوغاب شل کنید.
  • مراقبت از دیوارها را تمیز کنید و از خشکی و وضعیت رنگ آمیزی آنها اطمینان حاصل کنید. برای جلوگیری از چسبیدن دیوار به کاغذ ، در نتیجه نمی چسبد.
  • پس از شستشوی دیوارها ، کار برای از بین بردن تمام تابلوهای برق انجام می شود.
  • برای تعیین محل شروع کار ، به دیوارها نگاه کنید و توصیه می شود که از گوشه ها یا پشت درها شروع کنید.
  • پس از شستشوی دیوارها ، کار برای از بین بردن تمام تابلوهای برق انجام می شود.
  • برای تعیین محل شروع کار ، به دیوارها نگاه کنید و توصیه می شود که از گوشه ها یا پشت درها شروع کنید. یک علامت روشن روی دیوار قرار دهید ، که ابعاد آن حدود 2.5-5 سانتی متر کمتر از عرض کاغذ دیواری استفاده شده است.
  • با مداد و سطح نجاری که از کف تا سقف امتداد دارد یک خط روشن بکشید. این خط به عنوان نشانگر برای شروع کار استفاده می شود ، حتی اگر زاویه نقطه شروع باشد.

یک نقطه شروع انتخاب کنید و تصویر زمینه را برش دهید

نقطه شروع کار باید در جایی تعیین شود که این نقطه زاویه ای نزدیک به پرده ها یا پشت در باشد ، سپس از نقطه شروع اندازه گیری کرده و با استفاده از تراز یک لبه عمودی مستقیم بر روی دیوار ترسیم کنید ، این خط نشان می دهد که اولین نوار کاغذ دیواری باید قرار گیرد و پس از آن قرار می گیرد ابتدا کاغذ دیواری را روی یک میز مسطح بزرگ قرار دهید و نقاشی ها رو به پایین باشد ، سپس اندازه گیری ها را انجام دهید و اولین نوار کاغذ دیواری را به طول مناسب برش دهید ، چند سانتی متر در پایین و بالای قطعه اضافه کنید و چندین نوار دیگر را به ترتیب با توجه به مطابقت الگو ، برش دهید. [1]
 

چسب را روی دیوار قرار دهید

مواد چسب معمولاً با کاغذ دیواری تهیه می شوند و خمیر چسب باید طبق دستورالعمل شرکت روی بسته بندی بتونه مخلوط و آماده شود. پس از اطمینان از تمیز و خشک بودن دیوارها ، از غلتک رنگ برای شروع استفاده از چسب به طور مستقیم به دیوار در یک لایه نازک استفاده می شود. پیشنهاد دیگر استفاده از آن است چسب روی دیوار هنگام استفاده از نوار کاغذی بدون استفاده از آن روی کل دیواره ، تا خمیر چسب خشک نشود. 

 

کاغذ دیواری را روی دیوارها بچسبانید

اولین نوار کاغذ دیواری را باید بگیرید ، از گوشه سمت چپ بالای دیوار شروع کنید ، سپس نوار را به گونه ای تنظیم کنید که کاملاً صاف باشد ، حدود 30 سانتی متر کاغذ گسترش یابد و آن را در بالای دیوار بچسبانید و کاغذ را با استفاده از برس به آرامی چسبانده و روی کاغذ منتقل کنید تا از حباب هوا جلوگیری شود و چین و چروک هایی که ممکن است هنگام چسباندن کاغذ به دست بیاورید [3]

 

کاغذهای اضافی را برش بزنید

برای برش کاغذهای اضافی ، می توانید با استفاده از یک تیغه یا چاقو از کاغذهای اضافی در سقف ، لبه ها و پایین در نزدیکی کف خلاص شوید و سپس کاغذ را با یک اسفنج تمیز پاک کنید ، تا باقی مانده چسب از بین برود. 

 

اتاق ها برای کاغذ دیواری مناسب هستند

می توان دیوارهای کاغذی را در خانه در هر یک از اتاق ها نصب کرد ، زیرا این امکان وجود دارد که در تمام جنبه های دیوار اتاق چسبناک یا فقط با یک دست وجود داشته باشد ، لازم به ذکر است که Balsagah در آب مرطوب Cdorat توصیه نمی شود. 

 

در مورد تمیز کردن کاغذ دیواری بخوانید

مزایای چسباندن کاغذ دیواری

از مهمترین مزایای استفاده از کاغذ دیواری موارد زیر است:

  • کاغذ دیواری را می توان متصل کرد و سپس بدون آسیب رساندن به دیوار برداشته شود.
  • نیازی به استفاده از مواد و ابزار خاص گران قیمت نیست ، به همین دلیل این یک راه حل مناسب برای مستاجرانی است که می خواهند بدون آسیب رساندن رنگ دیوارهای خود را تغییر دهند .
  • نصب آسان و صرفه جویی در وقت و تلاش.

 

انواع کاغذ دیواری

کاغذ دیواری انواع مختلفی دارد که برجسته ترین آنها عبارتند از:

  • وینیل: نصب و جداسازی آن آسان است.
  • دکوراتور: برای پنهان کردن نقص در هر دیواری مناسب است.
  • منسوجات: نصب آن دشوار است و تمیز کردن آن دشوار است.
  • ziba zibaro