عمران و ساخت و ساز

عمران و مسائل و منابع مورد نیاز برای ساخت و ساز در عمران سازه

عمران و ساخت و ساز

عمران و مسائل و منابع مورد نیاز برای ساخت و ساز در عمران سازه

5 راه برای بهبود کیفیت رنگ اکریلیک ساختمانی

ziba zibaro | چهارشنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۰، ۰۲:۱۳ ب.ظ | ۰ نظر

سطح رنگ آمیزی صاف و براق. این کلمه اکنون معمولاً برای انواع مختلف رنگ مورد استفاده قرار می گیرد و من در اینجا از تکنیک بیش از حد جلوگیری می کنم - زیرا ترجیح می دهم به نکته این مقاله بپردازم - که این نحوه سفارشی کردن رنگ های اکریلیک برای ایجاد یک سطح صاف و براق.

 

راه های بهبود کیفیت رنگ اکریلیک ساختمانی

نقاشان می توانند با استفاده از هر یک از این پنج روش ، همراه با رنگ اکریلیک با کیفیت عالی رنگ اکریلیک دست پیدا کنند.

روش 1. از رنگهای نازک استفاده کنید

با رنگی شروع کنید که به طور طبیعی یا با قوام نازکی فرموله شده است: از رنگ های اکریلیک مایع که در بطری هستند یا از رنگ های اکریلیک High Flow بسیار نازک (اما با رنگ بسیار اشباع شده) جدید استفاده کنید. رنگهای قوام نازک تر ، نرم و نرم تر با ضربات قلم مو یا بافت کمتر قابل مشاهده است رنگ های اکریلیک ضخیمی که به صورت لوله و شیشه وجود دارند ، ضخیم تری به آنها افزوده شده است تا مانند رنگ روغن ظاهر شود و عمل کند. اینها برای افزودن بافت عالی هستند ، اما تلاش شما بیشتر می شود تا جلوه صافی داشته باشد. با استفاده از رنگهای Fluid یا High Flow هنوز رنگ قوی دارید اما اینگونه نخواهد بود

 

روش 2. رنگ خود را تغییر دهید

رنگ خود را با اضافه کردن محیط های نازک برای ایجاد مخلوط رنگی نازک تر ، سفارشی کنید: به رنگ رنگ خود برخی از محیط های سخت و شفاف مانند Golden’s GAC500 یا GAC100 را اضافه کنید. اینها را می توان به رنگهای ضخیم اضافه کرد تا به نازک شدن آنها کمک کند ، اگرچه رنگ از شدت کمتری برخوردار خواهد بود ، بنابراین در صورت امکان از رنگهای نازک برای شروع استفاده کنید همانطور که قبلاً گفته شد. افزودن این واسطه ها به رنگهای Fluid یا High Flow باعث سختتر و براق تر شدن آنها می شود ، باعث افزایش شکست و افزایش سطح می شود. علاوه بر این ، تا 15 درصد بازدارنده به این مخلوط اضافه می شود تا سرعت خشک شدن را کاهش دهد ، حتی برنامه های نرمتر را نیز امکان پذیر می کند.

روش 3. رنگ را به آرامی اجرا کنید

برای استفاده صاف ، برس را به طور صحیح قرار دهید: با استفاده از یک برس مسطح و نرم نرم ، رنگ یا مخلوط را روی سطح خود بمالید ، و با کار همزمان در مناطق کوچک ، نازک پخش کنید. برای استفاده صاف ، قلم مو را در زاویه کم نسبت به سطح خود قرار دهید ، به جای زاویه 90 درجه یا عمود بر سطح که بافت بیشتری ایجاد می کند.

 

روش 4. لایه لایه رنگ کنید

لایه های جایگزین رنگ با متوسط: گزینه دیگر این است که ابتدا یک لایه نازک از رنگ رنگ خالص را که به صورت رقیق نشده روی سطح خود قرار داده و بگذارید خشک شود. به رنگ رنگ آب یا محیط اضافه نکنید. اگر از ماسه ضخیم تر رنگ پس از خشک شدن صاف استفاده کنید. بر روی این لایه رنگ خشک رنگ ، برس را با یک لایه نازک از GAC500 (یا هر محیط اکریلیک براق و رقیق نشده نازک) قرار دهید. بگذارید خشک شود. این کار را با استفاده از یک لایه دیگر از رنگ رنگ و سپس یک لایه دیگر از محیط ، تکرار کنید. هر چند بار که دوست دارید تکرار کنید ، منتظر بمانید تا هر برنامه یا لایه خشک شود قبل از استفاده از لایه بعدی. با ایجاد در لایه های متناوب بین رنگ و محیط ، می توانید به سطح بدون انعطاف پذیری و بدون شکستگی برسید. اگر لایه های رنگی رنگ شما دارای ضربه های قلم مو است ، می توانید هر لایه را با کاغذ سنباده ضد آب کمی خشک کنید ، با استفاده از آب می توانید ذرات شن و ماسه را از بین ببرید. در حالی که هنوز مرطوب هستید با یک پارچه نرم ، مناطق ماسه ای را پاک کنید.

 

روش 5. رنگ را پور کنید

مقداری رنگ رنگ به یک محیط براق بریزید و با ریختن روی سطح خود بمالید. این باعث می شود که ضربات قلم مو از بین برود و به راحتی ظاهر کامل مینای دندان ایجاد شود. لایه تازه ریخته شده را بلافاصله پس از ریختن و در حالی که هنوز خیلی مرطوب است ، به آرامی اسپری کنید تا حباب از بین برود.

به نقل از سوپرابزار پارس، رنگ اکریلیک ساختمانی(Acrylic paint) رنگ دوستدار محیط زیست و بر پایه آب است که به دلیل عدم استفاده از مواد نفتی با طبیعت سازگار است. رنگ اکریلیک سابقه رنگ پلاستیک و رنگ روغن را ندارد، با این وجود به دلایل قابل توجهی از جمله اینکه در محیط داخلی و خارجی قابلیت استفاده است، بدون بو است و براحتی خشک می شود، توانست خیلی زود بخشی از بازار رنگ ساختمانی را به خود اختصاص دهد

مطلب مرتبط 

اصول اولیه نقاشی ساختمان

انواع مختلف رنگ ساختمانی و کاربرد آنها

  • ziba zibaro

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی