عمران و ساخت و ساز

عمران و مسائل و منابع مورد نیاز برای ساخت و ساز در عمران سازه

عمران و ساخت و ساز

عمران و مسائل و منابع مورد نیاز برای ساخت و ساز در عمران سازه

۲ مطلب در مهر ۱۴۰۱ ثبت شده است

بهترین روشویی های حمام 2022

ziba zibaro | دوشنبه, ۱۱ مهر ۱۴۰۱، ۱۱:۱۳ ق.ظ | ۰ نظر

 

فضای ذخیره سازی زیر سینک را اضافه کنید و در عین حال استایل خود را با روشویی که مناسب دکور حمام، بودجه و متراژ مربع شما است، بیان کنید.

روشویی های حمام در متریال ها، سبک ها و اندازه های مختلف هستند که به کاربران این امکان را می دهند که زیر سینک ظرفشویی اضافه کنند و دکوراسیون فضا را تکمیل کنند. بهترین مدل برای حمام شما با متراژ مربع مطابقت دارد بدون اینکه اتاق احساس تنگی کند. انتخاب روشویی عمدتاً یک موضوع سلیقه شخصی است، اما در نظر گرفتن چند فاکتور کلیدی هنگام خرید به شما کمک می‌کند تا لباسی را پیدا کنید که برای سال‌های آینده از آن راضی باشید. بیاموزید که هنگام انتخاب یک کابینت روشویی برای بازسازی یا بازسازی حمام به دنبال چه چیزی باشید و تعدادی از محصولات مناسب برای موقعیت های مختلف را بررسی کنید که جزو بهترین هایی هستند که می توانید بخرید.

هنگام انتخاب بهترین روشویی حمام چه نکاتی را باید در نظر گرفت

نکته اصلی در انتخاب روشویی حمام، افرادی هستند که بیشتر از آن استفاده می کنند. مدرنیست های شیک یا سنتی تر؟ آنهایی که انبوهی از لوازم برای انبار کردن دارند یا مینیمالیست ها فقط با چند محصول؟ اعضای خانواده با اندازه پینت یا بزرگسالان کامل؟ هنگامی که حس خوبی نسبت به کاربران داشته باشید، انتخاب اندازه، سبک و متریال روشویی ایده آل آسان تر خواهد بود.

اندازه و فضای موجود

از نظر استانداردهای ساخت و ساز، مقررات بسیار کمی برای روشویی اعمال می شود، بنابراین تنوع زیادی وجود دارد. با این حال، چند دستورالعمل اساسی به ایجاد حمامی که ظاهر خوبی دارد و به خوبی کار می کند کمک می کند. به طور کلی، روشویی های کابینتی می توانند به اندازه 45 اینچ برای مدل های تک کاسه ای و تا 182 اینچ یا بیشتر برای روشویی های دو کاسه ای باریک باشند. ارتفاع میز از 76 تا حدود 91 اینچ متغیر است. عمق استاندارد حدود 53 اینچ است، اما بسته به سبک آن نیز متفاوت است.

هنگام انتخاب عرض روشویی، کمود را در نظر بگیرید. روشویی‌ها معمولاً در کنار توالت قرار می‌گیرند، و قاعده کلی - و اغلب یک کد محلی - این است که توالت را طوری قرار دهید که مرکز آن از دو طرف به دیوار یا روشویی نزدیک‌تر از 38 اینچ نباشد. هنگام انتخاب روشویی این فضای مورد نیاز را در نظر داشته باشید.

استثنائات برای حمام های مطابق با قانون آمریکایی های دارای معلولیت (ADA) اعمال می شود. ارتفاع میز روشویی ADA نباید بیشتر از 86 اینچ از سطح زمین باشد و روشویی باید دارای فضای رول آندر حداقل 81 اینچ عرض و 68 اینچ ارتفاع (اندازه گیری شده از کف) باشد تا به کسانی که روی ویلچر هستند اجازه استفاده از آن را بدهد. سینک ظرفشویی به همین دلیل، روشویی های دیواری (برای جزئیات بیشتر به زیر مراجعه کنید) گزینه های مطلوبی در حمام های ADA هستند.

ویژگی های ذخیره سازی

اکثر روشویی‌های حمام با ترکیبی از کشوها و کابینت‌ها برای قرار دادن وسایلی مانند لوازم نظافت و نظافت ارائه می‌شوند و در نتیجه شلوغی را به حداقل می‌رسانند. به خاطر داشته باشید که ذخیره سازی در دسترس ممکن است تا حدودی محدود باشد، زیرا فضای زیر سینک معمولاً کف کاسه و لوله های تخلیه را در خود جای می دهد.

سبک ها

برای جذابیت زیبایی شناختی، روشویی باید مکمل حمام باشد و به جای اینکه برجسته شود یا تنها نقطه کانونی آن باشد، باید ترکیب شود. سبک همچنین به میزان ذخیره سازی، فضای کف موجود و طراحی کلی حمام مربوط می شود. طراحی استاندارد شامل قرار دادن یک آینه بر روی روشویی و قرار دادن نور روشویی در بالا یا دو طرف آینه است. چندین سبک اساسی برای انتخاب وجود دارد:

پایه دیواری:

 مدل‌های دیواری که گاهی به آن روشویی شناور می‌گویند، به اعضای قاب دیوار متصل می‌شوند و کف را لمس نمی‌کنند. اینها ظاهر تمیزی را ارائه می دهند، برای حمام های ADA مناسب هستند و در حمام هایی که فضای کف آن در بالاترین حد است، فضا را ذخیره می کنند.

گوشه:

 روشویی های گوشه ای که در حمام های کوچک محبوب هستند، فضای کمتری را اشغال می کنند و در عین حال مقداری فضای ذخیره را در اختیار کاربران قرار می دهند. روشویی‌های گوشه‌ای اغلب فضای کمتری برای میز فراهم می‌کنند و برای کاسه‌های سینک کوچک مناسب هستند. با این حال، قرار دادن آینه روشویی می تواند مشکل باشد.

روکش پایه:

 سینک های پایه دار مد روز هستند و ظاهر تمیزی به حمام می دهند، اما فضای ذخیره سازی ندارند، بنابراین برخی آنها را یک اشتباه طراحی می دانند. به جای جایگزینی کل سینک، روشویی روکش پایه را در نظر بگیرید که در اطراف پایه قرار می گیرد.

کنسول:

 این نوع روشویی کابینت و/یا کشو را درست در زیر سینک ظرفشویی ارائه می دهد و همچنین دارای یک قفسه باز برای قرار دادن، به عنوان مثال، حوله های تا شده یا تزئیناتی مانند یک گیاه یا یک سبد است.

ایستادن:

 یک روند فعلی در حمام، ایجاد یک روشویی از یک وسیله تغییر کاربری شده، مانند یک روشویی عتیقه، یک کمد قدیمی، یا حتی چیزی منحصر به فرد مانند کابینتی که زمانی یک چرخ خیاطی پایه دار را نگه می داشت. روشویی مستقل را می توان تقریباً از هر چیزی که از سینک پشتیبانی می کند ساخته شود.

مواد کابینت و میز

توجه اصلی هنگام انتخاب مواد در روشویی حمام باید مقاومت در برابر رطوبت باشد. حمام ها یکی از مرطوب ترین مناطق خانه هستند و حتماً پاشیده می شود، بنابراین کابینت باید بتواند رطوبت را تحمل کند. علاوه بر کابینت، پیشخوان و سخت افزار را نیز در نظر بگیرید.

چوب جامد:

 روشویی های سطح بالا اغلب دارای چوب جامد هستند که یا رنگ شده یا لکه دار هستند. این گزینه مواد معمولاً گرانتر از سایر مواد است.

تخته سه لا:

تخته سه لا (ورق های چند لایه از روکش های چوبی) مقرون به صرفه تر از چوب جامد است اما به همان اندازه بادوام است. معمولاً به جای رنگ آمیزی رنگ می شود.

MDF:

تخته فیبر با چگالی متوسط، یکی از مقرون به صرفه ترین مواد کابینت، حاوی الیاف چوب فشرده شده با رزین است. این ماده که به عنوان چوب مهندسی شده نیز شناخته می شود، سطح صافی را ارائه می دهد، اما باید مهر و موم شود، در غیر این صورت ممکن است تاب خورده و لایه لایه شود (متورم).

سنگ:

 گرانیت، مرمر و کوارتز میزهای جذاب و بسیار مقاوم در برابر رطوبت را می سازند، اما گزینه های نسبتاً گران قیمتی هستند.

کاشی:

 کاشی و سرامیک استانداردی برای میزهای روشویی سفارشی و مقرون به صرفه تر از سنگ است. تقریباً در برابر آسیب آب نیز مقاومت می کند.

برای مطالعه بیشتر: برای داشتن یک سرویس بهداشتی لوکس و مجلل

اکریلیک:

 که اغلب به عنوان "سطح جامد" نامیده می شود، روکش های روشویی اکریلیک اغلب با سینک های یکپارچه ساخته می شوند که مستقیماً روی میز قرار می گیرند. آنها بادوام و مقاوم در برابر آب هستند، اما برخی از انواع آن مستعد لکه شدن هستند.

سخت افزار:

برای داشتن ظاهری منسجم در حمام، مطمئن شوید که لولاها، دستگیره ها و کشوها مکمل شیرهای سینک، دوش و وان هستند.

سینک و شیرآلات

سینک مرکز روشویی حمام است و انواع مختلفی از آن موجود است.

دراپ این:

رایج‌ترین نوع سینک ظرفشویی است که در یک سوراخ در بالای میز قرار می‌گیرد. دارای یک لبه است که مستقیماً روی میز قرار می گیرد.

زیر پایه:

 به جای قرار گرفتن در سوراخی در میز، یک سینک زیر سوار برای ظاهری شیک تر از زیر وصل شده است.

ظرف:

 یک گزینه نسبتاً جدید که ارتفاع کاسه سینک را افزایش می‌دهد، سینک ظرفشویی است که در بالای سطح پیشخوان قرار می‌گیرد. سینک ظرفشویی برای روشویی‌های کوچک و روشویی‌های مستقل مجدداً مناسب است.

یکپارچه:

 سینک‌های یکپارچه که عمدتاً در سینک‌های اکریلیک، سرامیکی و چینی یافت می‌شوند، ترکیب‌های سینک و میز هستند که از یک تکه مواد قالب‌گیری شده‌اند. اینها مقاوم ترین گزینه ها در برابر آب هستند زیرا هیچ درزی بین کانتر و کاسه سینک وجود ندارد که منجر به نشتی شود.

شیرآلات:

 طیف گسترده ای از شیرآلات در کروم، نیکل برس خورده، مس و مواد دیگر موجود است. برای ظاهری یکنواخت، سعی کنید شیر سینک را با شیرهای وان و دوش مطابقت دهید.

  • ziba zibaro

چه پرده هایی برای اتاق خواب شما مناسب هستند؟

ziba zibaro | چهارشنبه, ۶ مهر ۱۴۰۱، ۰۳:۰۵ ب.ظ | ۰ نظر

 

چه چیزی پرده های اتاق خواب ایده آل را می سازد؟ خوب، این یک سوال شگفت آور بزرگ است. برای اتخاذ یک تصمیم آگاهانه باید به تعدادی از عوامل توجه کرد که برخی از آنها بلافاصله مشخص نیستند. پس بیایید با بزرگ شروع کنیم:

چه چیزی می خواهید؟

بنابراین همه پرده‌های ما دارای ویژگی‌های متنوعی هستند که آن‌ها را مطابق با نیازهای خاص شما می‌سازد، بخش مشکل این است که دقیقاً آنچه را که می‌خواهید انجام دهید. آیا می خواهید اتاق برای یک چرت زدن بدون وقفه کاملاً تاریک شود یا فقط می خواهید یک فضای خوب ایجاد کنید؟ شما همچنین باید به سبک دکوراسیون و پالت های رنگی خود فکر کنید که ما نیز می توانیم از آنها استفاده کنیم. پس بیایید درست در گیر کنیم.

پرده های پارچه ای

اگر به دلیل نور بیرون برای خوابیدن مشکل دارید، یا ساعت زنگ دار داخلی تا حدی غیرقابل اعتماد شما را بیدار می کند، زمانی که می خواهید در آخر هفته بخوابید، ما یک راه حل ساده برای شما داریم. ما کاملاً هر یک از پارچه های ما را که به عنوان خاموشی علامت گذاری شده اند توصیه می کنیم، به این معنی که پارچه ضخیم تری هستند که از نفوذ هر نوع نوری به آن جلوگیری می کند. این بدان معناست که اتاق شما می‌تواند در تمام طول روز تاریک بماند و ساعت زنگ دار مزاحم مغزتان را فریب دهد تا فکر کند هنوز شب است و باعث نمی‌شود و همچنین به شما کمک می‌کند خواب عمیق‌تری داشته باشید و به طور کلی با وقفه کمتری بخوابید. اگر دوست دارید تلویزیون را در رختخواب تماشا کنید، پرده‌های خاموشی نیز عالی هستند، زیرا از تابش خیره‌کننده از صفحه جلوگیری می‌کنند تا حتی یک لحظه از نمایش مورد علاقه خود را از دست ندهید.

با این حال، شما ممکن است مانند من باشید و سعی کنید خود را تاسف خورده خود را صبح از رختخواب بیرون بکشید. این ترس به وجود می‌آید که کرکره غلتکی کور کاملاً خاموشی این کار را حتی سخت‌تر کند یا بدتر از آن ممکن است شما را کاملاً از زنگ ساعت خود بخواباند. برای سایر افرادی که در کما هستند، من قویاً یک غلتک ضخیم تیره را توصیه می کنم، که دارای آسترهای تاریک نیست و اجازه می دهد مقدار کمی نور به اتاق شما نفوذ کند. در شب این ناچیز است. روشنایی کم مانند لامپ های خیابان یا چراغ های جلوی اتومبیل تفاوت محسوسی ایجاد نمی کند، با این حال، صبح که می شود، نور روز از آن عبور می کند و فضا را با رنگ های پارچه شستشو می دهد.

 

یک لایف هک گستاخانه در اینجا استفاده از کور آبی است. نور آبی به محض بیدار شدن از خواب سیگنالی برای مغز ما برای ترشح دوز زیادی از هورمون استرس کورتیزول است. اما آیا این هورمون بدی نیست؟ می شنوم که از پشت مدرک علوم اعصاب که وجود ندارد می گویید. معمولاً حق با شماست، اما طبق تعدادی از مطالعات جالب، صبح ها واقعاً عالی است. یک سنبله بزرگ در صبح برای آماده کردن بدن برای روز و تنظیم مجدد ریتم شبانه روزی شما که همه چیز را از شناخت گرفته تا هضم را تنظیم می کند بسیار مفید است.

 

یکی دیگر از مزایای استفاده از پارچه های کم رنگ این است که برای ایجاد یک فضای خواب عالی فوق العاده است. چرت زدن در یک اتاق روشن دشوار است و چرت زدن در یک اتاق تاریک بیدار شدن از خواب را بسیار سخت تر می کند. با استفاده از رنگ‌های رنگارنگ، با استفاده از رنگ‌های آرام‌بخش مانند یاسی و بنفش، کل اتاق با رنگی آرامش‌بخش شسته می‌شود که ذهن را آرام می‌کند و آن را بسیار آسان‌تر می‌کند... رانش….

بدیهی است که این اثر در اتاق های سفید یا خنثی روشن که در آن پرده ها یک بوم خالی برای نقاشی دارند، بارزتر است.

 

سپس باید تصمیم بگیرید که آیا کرکره عمودی می خواهید یا غلتکی. پرده های غلتکی بلک اوت در حال حاضر محبوب ترین ها هستند، که مکانیزم ساده ای را که به راحتی نصب می شود با تنوع رنگ ها و الگوها ترکیب می کند. انتخاب غلتک مناسب به نظر پیچیده و پیچیده است و ما واقعاً آن را حفاری می کنیم.

 

از طرف دیگر، می‌توانید برای یک کرکره عمودی تاب بخورید که چند مزیت کلیدی دارد. یکی، مکانیسم های مختلف اجازه می دهد تا آنها را به پنجره های بسیار بزرگتر نصب شود. حالا نمی‌دانم پنجره اتاق خواب شما چقدر بزرگ است، اما تقریباً می‌توانم تضمین کنم که می‌توانید عمودی مناسب پیدا کنید. آنها همچنین به مدولاسیون نور بیشتر اجازه می دهند، تغییر زوایای نوار به شما این امکان را می دهد که دقیقاً سطح مناسب اتاق خود را بدست آورید. در حالی که به همان اندازه رنگ برای انتخاب وجود دارد، الگوها بسیار محدودتر هستند، بنابراین سعی کنید هنگام برنامه ریزی اتاق خود این را در نظر داشته باشید.

ونیزی ها

در حالی که پرده‌های آلومینیومی جزء اصلی این صنعت هستند، معمولاً به اندازه پرده‌های غلتکی خاموش نیستند، زیرا هر نوری که به پرده‌ها می‌تابد می‌تواند باعث نفوذ نور به پشت آن‌ها شود. با این حال، ما طیف وسیعی از پرده‌های چوبی با عرض 50 میلی‌متر را توصیه می‌کنیم، زیرا این پرده‌ها نقشی مشابه پرده‌های خاموشی دارند. هنگامی که در یک موقعیت شیب بسته می شود، هیچ نوری به لت ها نفوذ نمی کند، که پس از آن می توان آن را برای تعدیل نور در زمانی که می خواهید تغییر مکان داد. مراقب باشید که ممکن است هنوز مقدار کمی نور از آن عبور کند، اما نسبت به نوار استاندارد 25 میلی متری بسیار کمتر قابل توجه است.

 

اکنون با پرده های 50 میلی متری می توانید بین چوب واقعی و مصنوعی انتخاب کنید. در حالی که به طور غریزی می خواهید دنبال چیز واقعی بروید و هیچ مشکلی با آن وجود ندارد، باید مراقب باشید. چوب واقعی با گذشت زمان می تواند رطوبت محیط را از هوا جذب کند، بنابراین در حالی که در اتاق خواب خوب هستند - ما آنها را در حمام از دست می دهیم. چوب مصنوعی در برابر چنین خستگی‌هایی در طول زمان مقاوم است و در مورد رنگ‌ها و اندازه‌های تخته‌ای از انعطاف‌پذیری بیشتری برخوردار است. آنها همچنین دقیقاً شبیه چیزهای واقعی هستند، بنابراین فقط شما می دانید. این راز کوچک کثیف شما خواهد بود.

کرکره

کرکره مزرعه یکی دیگر از گزینه های موجود در رگه ای شبیه به لت پهن ونیزی است که از لت های چوبی پهن استفاده می کند که کاملاً غیر قابل نفوذ به نور هستند. به سمت بالا کشیده می شوند، آنها بدون زحمت نور را به سمت پایین مسدود می کنند، سپس می توان آنها را در طول روز تغییر مکان داد تا شرایط نور تغییر کند. دلیل واقعی انتخاب کرکره ها اگرچه ساده است، آنها بسیار جالب هستند. مانند پرده‌های ونیزی چوبی، آنها به‌عنوان واقعی و مصنوعی عرضه می‌شوند و یک بار دیگر ما این پرده‌های مصنوعی را توصیه می‌کنیم. تنها استثنایی که می‌توانیم بگوییم این است که اگر رنگ یا بافت چوبی را می‌خواهید، قطعاً چوب واقعی ترجیح داده می‌شود و طیف وسیعی از پرده‌های چوبی ما برای اندازه‌گیری پرده‌های چوبی دارای گزینه‌های بی‌شماری است که می‌توانید انتخاب کنید.

پرده رومی

از لحاظ فنی پرده های پارچه ای مانند غلطک ها و عمودی ها، کرکره های رومی زیبایی بسیار متفاوتی دارند که این موضوع را توجیه می کند که دسته بندی خاص خود را داشته باشد. با استفاده از مکانیزم متفاوت، که پارچه را به جای چرخاندن آبشار می‌کند، و رنگ‌های غنی متنوعی که آنها را هنری‌تر از کنترل نور راحت می‌کند، طعم بسیار متفاوتی با پرده‌های پارچه‌ای سنتی دارند. تعدادی از آنها با روکش خاموشی در دسترس هستند، که آنها را پرده های اتاق خواب عالی می کند که نیاز به طعم دهی روستایی دارند.

پرده لانه زنبوری

پرده‌های لانه زنبوری ابزارهای بسیار جالبی هستند. آنها با طراحی لانه زنبوری سه بعدی متمایز، ویژگی های منحصر به فردی دارند که به عنوان یک پرده اتاق خواب به آنها برتری جدی می دهد. با این حال، آنها روی همه پنجره ها کار نمی کنند - باید مطمئن شوید که پنجره های دوجداره UPVC دارید (بیشتر خانه ها و پنجره های جدید در 20 سال گذشته از این نوع پنجره ها هستند). اما پرده های لانه زنبوری پارچه های مختلفی دارند و همگی دارای خواص حرارتی فوق العاده ای هستند و همگی 100% خاموش می شوند. شما می توانید سطح مناسبی از نفوذپذیری نور را برای خود انتخاب کنید. این پارچه‌ها همچنین در رنگ‌ها و رنگ‌های مختلف وجود دارند که به شما امکان می‌دهند لوازم جانبی کاملی را برای دکوراسیون زیبای خود ایجاد کنید.

 برای داشتن یک دکوراسیون پذیرایی مدرن به اینجا مراجعه کنید.

 

بسیاری از پرده‌های لانه زنبوری دارای یک براکت منحصربه‌فرد هستند که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا در هر نقطه از پنجره جمع شوند، به این معنی که می‌توانید آن را فقط نیمه پایینی پنجره را بپوشانید و در عین حال که هنوز مقداری نور طبیعی را وارد می‌کنید، از دید شما پنهان می‌شود. همچنین اگر به نظر می رسد که بالش شما در راستای آفتاب صبحگاهی باشد، عالی است، زیرا می توانید از آن پرتوهای آزاردهنده جلوگیری کنید و در عین حال اجازه دهید اتاق با طلوع خورشید "بیدار شود".

برای بیان ساده تر

بنابراین شما نوع کور مورد نظر خود را دارید، اما اکنون باید در مورد سبک تصمیم بگیرید. به اطراف اتاق بژ افسرده خود نگاه می کنید و با آهی متوجه می شوید که رنگ بژ وقتی روی هر دیواری باشد یک جور آشغال است. تو رنگ میخواهی، زندگی میخواهی! اما چه رنگی؟ آیا سراغ الگو می روید؟ آیا باید با تمام دیوارها مطابقت داشته باشد؟

خب، اولین توصیه ما ساده است. از فکر کردن زیاد دست بردارید!

بدیهی است که چند دستورالعمل وجود دارد تا هماهنگی اتاق خود را با یوکو کامل یک نابینا به هم نزنید، اما آنها کاملا واضح هستند. اگر کاغذ دیواری طرح‌دار کاملاً متفاوتی دارید، کور الگوی پیچیده نگیرید، یا برای اتاق بژ، پرده زرد کم‌رنگ و خمیری نگیرید، مگر اینکه بخواهید مهمان‌هایتان را از خستگی بخوابانید.

 

فقط به آنچه اتاق شما نیاز دارد فکر کنید. اتاق خواب‌های کوچک‌تر ممکن است از پرده‌های کم‌رنگ‌تری بهره ببرند که فضا را باز می‌کند، یا شاید دیوارهای صورتی روشن شما (در حالی که هنوز ایده خوبی است) به رنگ خاکستری تیره‌تر و خنثی‌تری نیاز دارند تا به آرامش عمومی کمک کند.

هنگامی که معیارهای اصلی را مشخص کردید، فقط باید رنگ های خود را انتخاب کنید! به این فکر کنید که آیا می‌خواهید رنگ روشنی داشته باشید که چشم‌ها را به خود جلب کند یا رنگی آرام‌تر که کار را بدون نیاز به توجه بیش از حد انجام دهد. از چرخه رنگی استفاده کنید تا متوجه شوید چه رنگ هایی تضاد خوبی دارند. از طرف دیگر، ممکن است به دنبال یک الگوی زیبا باشید، در این صورت از گره زدن لهجه های رنگی در پالت خود سود خواهید برد. سعی کنید در مجموع به حدود 3 رنگ بچسبید، اما اگر می‌خواهید با رنگ‌های متمایز و بی‌نظیر به این موضوع توجه کنید، ما مانع شما نمی‌شویم، گربه‌های دیوانه! اگر به ایده‌هایی نیاز دارید، در بسیاری از صفحات خود توصیه‌های بسیار ابتدایی در زمینه طراحی داریم.

فقط به دیوارها هم نگاه نکنید، به وسایل خود نیز فکر کنید. هر چیزی از قاب تخت و کمد گرفته تا ملحفه های رنگی و پرتاب می تواند در پالت رنگ کلی شما لحاظ شود.

چیزهایی که کورکورانه باید تحمل کرد

بنابراین شما کور کامل را در ذهن دارید. پارچه، رنگ، سبک اما چند نکته مهم وجود دارد که باید به خاطر بسپارید.

شاید مهم‌تر از همه این باشد که حتی اگر یک کور کاملاً خاموشی داشته باشید، باز هم خطر نشت نور در اطراف لبه‌ها وجود دارد. با این حال، یک راه نسبتا آسان برای حل این مشکل وجود دارد. به جای آویزان کردن آن در شکاف پنجره، به آن نیاز دارید تا از کل شکاف عبور کند. مطمئن شوید که هنگام وارد کردن اندازه‌گیری‌ها برای پرده جدید خود در سایت ما، اصلاح‌کننده «اندازه دقیق» را انتخاب کنید. این به شما امکان می‌دهد چند سانتی‌متر اضافی به هر طرف اضافه کنید، به این معنی که به‌طور مرتب روی کل فرورفتگی قرار می‌گیرد و از آن نور نشتی چشمگیر جلوگیری می‌کند.

در نهایت، فقط سعی کنید به یاد داشته باشید که این پرده فقط یک ابزار کاربردی برای جلوگیری از نور نیست. همچنین فرصتی برای شماست تا در اتاقی که زمان قابل توجهی را در آن می گذرانید، علامت گذاری کنید. این تاج جواهر قلعه شخصی شماست، پس برای پیدا کردن دکوراسیون عالی برای خانه رویایی خود وقت بگذارید.

  • ziba zibaro