عمران و ساخت و ساز

عمران و مسائل و منابع مورد نیاز برای ساخت و ساز در عمران سازه

عمران و ساخت و ساز

عمران و مسائل و منابع مورد نیاز برای ساخت و ساز در عمران سازه

در مورد مراحل کاشت ابرو چه می دانید؟

ziba zibaro | دوشنبه, ۲۹ فروردين ۱۴۰۱، ۰۱:۴۶ ب.ظ | ۰ نظر

همه خانم ها برای داشتن چهره ای زیبا تلاش می کنند، اما برخی از مشکلات باقی می مانند که از طریق دستور العمل های خانگی یا مراکز زیبایی قابل حل نیست، مانند ابروهای نازک. خانمی که از ابروهای نازک رنج می برد، احساس می کند که در ناحیه چشم عدم تعادل وجود دارد، بنابراین شروع می کند. به دنبال راهی برای تشدید ابرو باشید که یکی از این روش ها فرآیند کاشت ابرو است.

 

ابروی کاشته شده


روند چیست؟
فرآیند کاشت ابرو یک فرآیند زیبایی ساده است که با هدف افزایش تراکم موهای ابرو از طریق کاشت فولیکول های جدید انجام می شود. این فرآیند آسان تلقی می شود، اما باید روی آن تمرکز کرد زیرا در ناحیه ای دقیق از صورت قرار دارد و هر خطایی، حتی اگر ساده باشد، منجر به تغییر شکل در این ناحیه می شود.
در مواردی که جراح باید هنگام کاشت موهای جدید مواردی را در نظر بگیرد:
    موها را با دقت زیادی مشخص کنید تا بعد از آن موها در جهت و زاویه مناسب رشد کنند.
    توجه به فرم، جایی که فرم ابرو باید با بقیه اجزای صورت هماهنگ باشد.
    پروسه کاشت ابرو بسته به تعداد موهای کاشته شده حداقل یک تا دو ساعت و حداکثر حدود 5 ساعت به طول می انجامد و معمولاً نیازی به بیهوشی عمومی ندارد و بیشتر عمل های تشدید ابرو انجام می شود. 

بیشتر بخوانید: مراحل رشد ابرو بعد از کاشت
قبل از عمل
قبل از انجام هر عملی، مجموعه ای از رویه ها و مراحلی وجود دارد که باید رعایت شود تا ایمنی شما حفظ شود و از موفقیت عملیات اطمینان حاصل شود.
    اگرچه فرآیند تشدید ابرو یکی از اعمال ساده ای است که با بی حسی موضعی انجام می شود، اما برای اطمینان از سلامت و عاری بودن بدن لازم است تا سه روز قبل از عمل، برخی از آنالیزها و عکس برداری با اشعه ایکس انجام شود. بیماری ها
    همچنین لازم است قبل از انجام کاشت ابرو به متخصص پوست مراجعه کنید تا از عدم ابتلای خانم به بیماری پوستی اطمینان حاصل شود و علت ریزش مو مشخص شود و اینکه آیا فرآیند تشدید ابرو بهترین راه حل برای درمان است. این بار. سپس عملیات را انجام می دهیم.
    روش های زیادی برای تشدید ابروها وجود دارد و این موضوع را پزشک متخصص تشخیص می دهد چرا که ممکن است برخی از خانم ها در تصمیم گیری عجله کنند تا در مدت زمان کوتاهی ابروهای پرپشتی به دست آورند اما پزشک ممکن است به آنها توصیه کند که تصمیم را لغو کنند.
    اگر خانم تصمیم به عمل می‌گیرد، باید معاینات جامعی مانند ECG، اندازه‌گیری فشار خون و قند انجام دهد و آزمایش خون انجام دهد تا درصد هموگلوبین و درصد سیالیت خون را مشخص کند.
    بعد از عمل باید حداقل سه روز در خانه بمانید و سپس می توانید به سر کار بروید، اما نباید خود را در معرض نور خورشید قرار دهید و در آشپزخانه در مقابل آتش سوزی زیاد بایستید. ایمنی عملیات
    او همچنین می تواند از روغن هایی مانند روغن کرچک استفاده کند که تراکم ابروها را افزایش می دهد.


بیشتر بخوانید: درمان ورم چشم بعد از کاشت ابرو


    بیهوشی در عمل بیهوشی نسبی است، به این معنا که بیمار هر اتفاقی را که در اطرافش می گذرد را احساس می کند، اما در حین عمل هیچ دردی احساس نمی کند.
    برخی از خانم ها برای درمان اسکارهای کوچک یا افزایش تراکم موهای ابرو تحت عمل تشدید ابرو قرار می گیرند و برخی دیگر به دلیل از بین رفتن دائمی موهای ابرو اقدام به کاشت مو می کنند. اسکار، جراح در ابتدا برای ابرو شکلی تعیین می کند و قبل از شروع عمل با بیمار در مورد این شکل موافقت می کند.
    پس از انتخاب فرم ابرو، جراح از طریق تکنیک "FUG" یا "FUE" موهای پشت سر را می گیرد و جراح تکنیک اول و دوم را به شما نشان می دهد و به شما اجازه می دهد تا خود را انتخاب کنید. تکنیک ترجیحی
    پس از آن، جراح موها را یکی یکی در محل هایی که قبلاً شناسایی کرده بود قرار می دهد، جایی که خود جراح این کار را انجام می دهد زیرا مکان های کاشت مو مهمترین مرحله در این فرآیند است.
    پس از اتمام کاشت مو، جراح بیش از یک بار شکل ابروها و محل کاشت را بررسی می کند تا مطمئن شود که مو در جای مناسب کاشته شده است.

بیشتر بخوانید: فیلم شستشوی ابرو بعد از کاشت

  • ziba zibaro

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی