عمران و ساخت و ساز

عمران و مسائل و منابع مورد نیاز برای ساخت و ساز در عمران سازه

عمران و ساخت و ساز

عمران و مسائل و منابع مورد نیاز برای ساخت و ساز در عمران سازه

چگونه قطعات طراحی سبز در فضای داخلی مدرن کار می کنند

ziba zibaro | چهارشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۹، ۱۲:۲۵ ب.ظ | ۰ نظر

پنتون سبزی را برای رنگ سال انتخاب کرده است . این یک رنگ شگفت انگیز است اما این بدان معنی است که بیشتر تنهای سبز نیز امسال رواج خواهد داشت. امروز وبلاگ ایده های  دکوراسیون منزل ایده هایی در مورد چگونگی استفاده از قطعات طراحی سبز در فضای داخلی خانه و اینکه چگونه می توانند در فضای داخلی مدرن کاملاً خیره کننده به نظر برسند ، به شما ارائه می دهد الهام گرفته!

ابتدا می خواستیم یک طراحی شگفت انگیز اتاق غذاخوری را به شما نشان دهیم. ما ترکیب میز ناهار خوری با روکش مرمر سفید با فرش راحت و لوسترهای گرد زیبا را دوست داشتیم. با این حال ، ما به این تصویر نگاه می کنیم و احساس می کنیم که صندلی های سبز جذابیت خوبی برای این دکوراسیون منزل هستند .

 

ماری ترزه ، دختر ارشد ماری آنتوانت و لوئی شانزدهم ، آخرین پادشاه فرانسه ، زندگی دور از سلطنت را گذراندند. ماری ترز که از طریق خطوط زیبا و عناصر خاص نشان داده می شود ، نفس منحنی هایی را به نمایش می گذارد که کیفیت و یکپارچگی یک قطعه هنری واقعی را تجسم می بخشد.

 

دیدن یک بوفه با همان رنگ دیوار معمول نیست و حتی دیدن هر دو رنگ سبز غیر معمول است بنابراین ، این فضای داخلی مدرن را کاملاً جذاب و متفاوت از هر آنچه دیده ایم ، پیدا کردیم.

 

در اینجا می توان نوع بسیار متفاوتی از رنگ سبز را مشاهده کرد. هنوز هم در این کاراکترهای نشسته برای یک اتاق نشیمن خارق العاده شگفت انگیز به نظر می رسد.

یک اتاق غذاخوری درخشان دیگر. این بار چند قطعه با رنگ سبز را به شما ارائه می دهیم. همانطور که مشاهده می کنید انتخاب یک میز و صندلی با همان رنگ نیز می تواند ایده خوبی باشد.

بوفه جدید Diamond با رنگ زمرد سبز ، با سبک یک جواهر گرانبها ، در طراحی داخلی سر و صدای زیادی ایجاد می کند زیرا یکی از داغترین روندهای رنگ است. مانند یاقوت الماس ، میز کناری جدید همچنین دارای سه درب بسیار مجسمه منجر به یک فضای داخلی برگ طلا با قفسه بندی و دو زیر شلواری.نحوه کارکرد قطعات طراحی سبز در فضای داخلی مدرن |  www.bocadolobo.com.

 

  • ziba zibaro

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی