عمران و ساخت و ساز

عمران و مسائل و منابع مورد نیاز برای ساخت و ساز در عمران سازه

عمران و ساخت و ساز

عمران و مسائل و منابع مورد نیاز برای ساخت و ساز در عمران سازه

پرده اتاق خواب بلند یا کوتاه؟

ziba zibaro | چهارشنبه, ۱۸ فروردين ۱۴۰۰، ۰۲:۴۳ ب.ظ | ۰ نظر

در این مقاله قصد دارم تجربه شخصی خود را درباره اندازه پرده اتاق خواب برای شما تعریف کنم.

بعد از بازسازی اتاق خواب، مجبور شدم همه کارها را دوباره انجام دهم. مجبور شدم همه وسایل و وسایل اتاق را تعویض کنم. چیزی که من متوجه نمی شدم این بود که طول پرده های اتاق خواب چقدر باید باشد؟ فکر کردم خرید و قرار دادن پرده های استاندارد آسان خواهد بود، اما هیچ کاری درست به نظر نمی رسید.


پس از خواندن مقالات متفاوت، من توانستم آنچه را که می خواستم پیدا کنم و اکنون پرده های من عالی به نظر می رسند. امیدوارم بتوانم در انجام همان کار به شما کمک کنم.

اندازه پرده اتاق خواب چقدر باید باشد؟


پاسخ کوتاه و آسان این است که پرده های شما از سقف تا کف زمین باشد. آنها باید به اندازه کافی بلند باشند که به راحتی کف زمین را لمس کنند، اما نه آنقدر طولانی که روی زمین بکشند یا در یک دسته جمع شوند. یک اشتباه معمول، این است که پرده های خود را آنقدر بلند انتخاب کنید که وقتی کاملاً باز می شوند، کاملا روی زمین کشیده شوند.

این طول به دلیل اینکه کمی بیش از حد بلند است و پرده های شما هنگام باز و بستن به آرامی بلغزانند، برخی از تفاوت ها وجود دارد، اما روی زمین بکشید و سپس باید آنها را با دست خود حرکت دهید تا بسته شوند .

یک استثنا وجود دارد که در آن پرده ها به اندازه کافی بلند هستند که تقریباً کف زمین را لمس نمی کنند. اگر یک رادیاتور یا نوع دیگر بخاری دارید، ممکن است خطر آویختن پرده به پایین باشد. بنابراین شما باید یک پرده کمی کوتاه تر داشته باشید تا با اتاق رادیاتور ست شود. اگر پرده های خود را روی رادیاتور یا بخاری قرار داده اید ممکن است خطر آتش سوزی داشته باشد، در نتیجه بهتر است برای اتاق خواب یا اتاق های دیگر خانه خود پرده های کوتاه درست کنید.

پایه پنجره نیز ممکن است جلوی آویز پرده خوب را بگیرد. یک پایه بزرگ می تواند پرده شما را بیرون زده و هنگام کشیدن عجیب به نظر برسد. بنابراین یک پایه پنجره مانند این ممکن است شما را ملزم به انتخاب پرده کوتاه تر کند.

بهترین اندازه پرده برای اتاق خواب من چقدر است؟

این پرده های بلندتر که کمی روی زمین قرار می گیرند می توانند از نگهداری بالاتری برخوردار باشند زیرا در صورت داشتن حیوانات می توانند خاک یا خز را جمع کنند. اگر بخواهید پرده های خود را باز و بسته کنید اغلب مناسب نیستند، زیرا ممکن است طول اضافی باعث مشکل شود. سبک بلندتر برای پرده هایی که اغلب جابجا نمی شوند بهتر است.

تا آنجا که بالای پنجره شما قرار دارد، می خواهید پرده های شما به اندازه کافی بالای پنجره آویزان باشد که وقتی آویزان می شوند، کل چیز را بپوشانند. اگر آنها را خیلی پایین آویزان کنید. قسمت بالای پنجره ممکن است نشان داده شود و این فقط عجیب به نظر برسد. شما می خواهید پرده های شما به اندازه ای بلند باشد که نه تنها به درستی از کف زمین آویزان شود ، بلکه به طور کامل بالای قاب پنجره آویزان شود.

اندازه استاندارد پرده اتاق خواب چقدر است؟

چندین روش وجود دارد. این دستورالعمل ها اساساً می گویند شما باید پرده های خود را از بالای پنجره شروع کرده و به کف یا پایه پنجره خود برسید. 

همچنین می توانند پرده کمی بلندتر انتخاب کنید تا دسته ای روی زمین باشند، اما اگر پرده در سطح زمین شناور باشد برای باز و بسته شدن مکرر بهتر است. اگرچه در پایان، این انتخاب شماست. این چیزی است که شما مجبورید با آن زندگی کنید بنابراین مهمترین چیز این است که آن را دوست داشته باشید.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی