عمران و ساخت و ساز

عمران و مسائل و منابع مورد نیاز برای ساخت و ساز در عمران سازه

عمران و ساخت و ساز

عمران و مسائل و منابع مورد نیاز برای ساخت و ساز در عمران سازه

رنگ پلاستیک بهترین انتخاب برای سقف خانه ها

ziba zibaro | سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۱۸ ق.ظ | ۰ نظر

رنگ آمیزی خانه شما می تواند به همان اندازه که لذت بخش است، گاهی پر دردسر باشد. از انتخاب رنگ مناسب گرفته تا اجرای رنگ و حتی انتظار برای خشک شدن رنگ. به همین دلیل لازم است با آمادگی کامل دست به رنگ زدن ساختمان خود بزنید. یکی از پر چالش ترین قسمت های رنگ آمیزی ساختمان رنگ کردن سقف خانه است. به دلیل اینکه شما تسلط کافی بر روی سقف ندارید و مدام باید سر خود را به بالا بگیرید این موضوع می تواند برای شما کمی سخت باشد. 

بسیاری از افرادی که خود دیوارهای منزل را رنگ می کنند، رنگ سقف خانه را به یک نقاش ماهر واگذار می کنند تا از دردسر های رنگ آمیزی سقف فرار کنند. در این مقاله بررسی می کنیم که چگونه رنگ مناسبی برای سقف خانه اجرا کنیم.

 

 

رنگ پلاستیک چیست؟


رنگ پلاستیک در کوتاه ترین زمان ممکن خشک شده و بدون بو می باشد. همچنین اگر به دنبال رنگ ساختمانی هستید که به آسانی اجرا شود، رقیق کننده آن آب باشد، مقاومت خوبی داشته باشد، رنگ پلاستیک بهترین انتخاب است.از سالیان دور رنگ پلاستیک از جمله رنگ ساختمانی بود که برای رنگ آمیزی سطوح ساختمانی مورد استفاده قرار می گرفت. شما می توانید از این رنگ برای رنگ آمیزی دیوار، سقف و سایر سطوح براحتی استفاده کنید. رنگ پلاستیک که در طی این سالها نیز رنگ پلاستیک با دارا بودن ذرات میکروسکوپی چسب، رنگدانه و بتونه یکی از پر طرفدار ترین رنگ های ساختمانی بوده و همچنان نیز طرفداران خاص خود را دارد.

 

چرا رنگ پلاستیک برای سقف مناسب است؟

 

به دلیل اینکه سقف ساختمان در محلی نیست که در معرض آلودگی بسیار باشد، می توان از رنگی پلاستیک استفاده کرد. چرا که نیاز به شستشوی سقف ندارید. اما برای رنگ آمیزی دیوار ها که نیاز به شستشو دارد، رنگ روغنی انتخاب بهتری است.

 

بهترین رنگ سقف چیست؟

 

به طور کلی، اکثر سقف ها ، با طیف گسترده ای از بافت ، سفید رنگ شده اند. بهترین رنگ سقفی شما در مخلوط از قبل بسته بندی شده موجود است ، زیرا هر فروشگاه رنگ دارای یک رنگ است.

 

اکثریت در رنگ آمیزی صاف است ، اما می توانید سقف سفارشی را به هر رنگی که می خواهید بدست آورید. به یاد داشته باشید ، اگر بیش از حد سفارشی سفیدی را خریداری کنید ، نمی توانید آن را پس بگیرید. رنگهای از پیش بسته شده باز نشده ، می توانید استفاده کنید.

سفیدهای سقف مسطح بیشترین استفاده را دارند و هیچ تابش خیره کننده یا انعکاسی در بالاترین قسمت های اتاق شما ندارند.

در ادامه این موضوع ، هر رنگ رنگ سفارشی که یک فروشگاه رنگ باید با هم مخلوط کند ، افزودن رنگ به شما بستگی دارد. این یکی دیگر از دلایلی است که پیمانکاران از سفیدپوش سقف بسته بندی شده فروشگاه استفاده می کنند. هر ظرف باز نشده ای قابل بازگشت است.

 

برای خرید انواع رنگ پلاستیک ساختمانی از فروشگاه سوپرابزار پارس اینجا کلیک کنید.

 

بهترین رنگ برای سقف های بافت دار

 

اکثر مارک های اصلی رنگ ترکیبی از رنگ دقیق سقف سفید را ارائه می دهند. به طور معمول ، اکثر رنگ سقف قفسه یک رنگ صاف است. این رنگها به گونه ای طراحی شده اند که به طور یکنواخت به هم متصل شوند و به یک آغازگر که برای محکم کردن بافت سقف طراحی شده است ، بچسبند. واقعاً برای سقف ها نیازی به یک طراح یا رنگ درجه یک ندارید. فقط یکی است که به درستی دراز کشیده و مهر و موم شده است.

 

به یاد داشته باشید ، رنگ آمیزی دیوارها با رنگ سقف یا برعکس توصیه نمی شود. رنگ دیوار از ویسکوزیته و سختی بالاتری نسبت به رنگ سقف برخوردار است. رنگهای سقفی ارزان تر هستند ، اما از دیوارهای شما به اندازه رنگ دیوارها محافظت نمی کنند.

 

جهت رنگ آمیزی سقف کدام جهت است؟

 

آگاهی از جهت جهت رنگ آمیزی سقف ، تجربه رنگ آمیزی شما را آسان تر می کند. فرض کنید یک طاق دار دارید. رنگ آمیزی را در پایین ترین سطح سقف شروع کنید و در ارتفاع بیشتری کار کنید.

 

بیشتر سقف ها مسطح هستند. چپ یا راست را انتخاب کنید ، از یک طرف به طرف دیگر کار کنید. نکته مهم این است که بعد از هر بار غوطه ور کردن رنگ ، غلتک خود را در همان حالت نگه دارید و قاب را از یک طرف به طرف دیگر نچرخانید. دلیل ثابت ماندن قاب غلتک در عدم انجام این کار ، آثار غلتک و دامان را به جا می گذارد.

 

شما حرکت زیادی به سمت بالا خواهید داشت ، بنابراین وقت خود را بگیرید. تا جایی که می توانید در جهت سقف نقاشی کنید. کارت تمام می شود به اندازه کافی استراحت کنید ، زیرا سقف یک ترفند است ، به خصوص اگر این کار را زیاد انجام نداده اید.

 

به یاد داشته باشید که قبل از رنگ آمیزی آخرین لایه ، تمام سقف جدید را بچسبانید تا به درستی بسته شود. با استفاده از آغازگر PVA که فقط برای پوشش نهایی سقف شما طراحی شده است. رنگ آمیزی سقف می تواند خسته کننده و کار زیادی باشد. ابتدا وسایل روشنایی ، خروجی ها ، قلاب ها را روی سقف خود برش دهید.

 

پس از برش ، سقف را اسپری یا پهن کنید ، در یک ربع شروع کنید ، در همان جهت کار کنید ، قبل از رفتن به بعدی. بیشتر یا بیشتر رنگهای سقفی برای اکثر بافتهای سقف طراحی شده اند. بیشتر رنگ های بسته بندی سقفی ، رنگ صاف هستند. ساخته شده برای تمام اتاقهای خانه شما که رطوبت بالایی ندارند. خوشحال خواهید شد بدانید که رنگ سقف به طور قابل توجهی ارزان تر است ، اما کیفیت ندارد. همانطور که دیوارها به ترافیک نزدیک نخواهند شد.

 

 

 

  • ziba zibaro

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی