عمران و ساخت و ساز

عمران و مسائل و منابع مورد نیاز برای ساخت و ساز در عمران سازه

عمران و ساخت و ساز

عمران و مسائل و منابع مورد نیاز برای ساخت و ساز در عمران سازه

چگونه تمیز کردن یک خانه به شدت نامرتب را شروع کنیم

ziba zibaro | دوشنبه, ۲۴ آبان ۱۴۰۰، ۱۲:۲۰ ب.ظ | ۰ نظر

چند دلیل وجود دارد که چرا یک خانه به اندازه کافی نادیده گرفته می شود تا به یک آشفتگی تقریباً غیرقابل حل تبدیل شود. یکی از دلایل این است که صاحب خانه ممکن است به دلیل مشغله کاری وقت کافی برای تعمیر و نگهداری نداشته باشد. دلیل دیگر این است که خانه ممکن است دیگر به طور منظم توسط صاحبان آن استفاده نشود. فرقی نمی‌کند، مقابله با تمیز کردن یک خانه به شدت نامرتب می‌تواند چالش برانگیز باشد – و تسلیم شدن و رها کردن آن می‌تواند وسوسه انگیز باشد.

با این حال، چنین سناریویی تنها منجر به پوسیدگی بیشتر خانه و ایجاد مشکلاتی در خط می شود. چه به دلیل مشغله کاری و چه به دلیل بی توجهی عمومی، در اینجا چند راه برای شروع تمیز کردن خانه بسیار نامرتب وجود دارد.

 

تمیز کردن خانه نامرتب

رویکرد خود را برنامه ریزی کنید و تمام زمانی را که نیاز دارید در نظر بگیرید

اول از همه، ایده خوبی است که کارهایی را که باید انجام دهید، بررسی کنید. در حالی که اگر به تصویر بزرگ نگاه کنید، ممکن است یک مورد ناامیدکننده به نظر برسد، لازم نیست همه چیز را فوراً انجام دهید. درعوض، می‌توانید روی یک منطقه متمرکز شوید و یک مرحله به آن بروید. یک صاحب خانه پرمشغله می تواند هر روز یک ساعت از وقت خود را صرف تمیز کردن یک منطقه کند و قبل از اینکه متوجه شوید، اتاق را کاملا تمیز کرده اید. تنها چیزی که باقی می ماند این است که به سراغ بعدی بروید!

با توجه به اینکه هر روز به تلاش کمی برای تمیز کردن نیاز دارید، این یک تاکتیک شگفت آور آسان و موثر است، حتی برای صاحب خانه هایی که خسته به خانه می آیند.

در صورت نیاز از درخواست کمک نترسید

یکی از دلایلی که برخی از صاحبان خانه ها از تمیز کردن کامل خانه خود امتناع می ورزند به دلیل مقدار زباله زنگ زده ای است که باید دور ریخته شود. برخی ترجیح می دهند به جای اینکه کاری در مورد آن انجام دهند، آن را در زیر نور خورشید در حال پوسیدن رها کنند. خوشبختانه، لازم نیست خود را به چنین سرنوشتی تسلیم کنید. اگر خودتان با آشغال‌ها مشکل دارید، خواه مجموعه‌ای از لوازم زنگ‌زده یا حتی یک وسیله نقلیه ناخواسته، از یک شرکت حذف زباله فورت مایرز کمک بگیرید.

چگونه به طور موثر با درهم ریختگی مقابله کنیم

در بیشتر موارد، کسانی که در نهایت خانه‌های خود را تمیز می‌کنند، مجموعه‌ای از وسایلی خواهند داشت که مایلند از آنها جدا شوند. به جای دور انداختن به هم ریختگی، ایده بهتری است که سعی کنید از آن سود ببرید. وقتی صحبت از لوازم الکترونیکی به میان می‌آید، نسبت به سایر اقلام تمایل دارند که پیرتر شوند. یک تلفن قدیمی که گرد و غبار را در خانه شما جمع می کند ممکن است قطعه کمیاب باشد که توسط شخص دیگری مورد توجه قرار گیرد. یادگیری در مورد آنچه می توانید بفروشید - شاید حتی میزبانی یک فروش گاراژ - می تواند یک پایان خوش برای شروعی درهم و برهم باشد.

برای برخی از صاحبان خانه قابل درک است که احساس کنند خانه آنها یک دلیل ناامید کننده است. با این حال، با کمک چند متخصص و طرز فکر صحیح، می توانید خانه خود را سازماندهی کنید!.

  • ziba zibaro

تمیز

خانه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی