عمران و ساخت و ساز

عمران و مسائل و منابع مورد نیاز برای ساخت و ساز در عمران سازه

عمران و ساخت و ساز

عمران و مسائل و منابع مورد نیاز برای ساخت و ساز در عمران سازه

5 نکته برای تمیز کردن آشپزخانه

ziba zibaro | دوشنبه, ۲۴ آبان ۱۴۰۰، ۱۲:۱۵ ب.ظ | ۰ نظر

آشپزی یک سرگرمی عالی است. با این حال، تمیز کردن همیشه به همان اندازه لذت بخش نیست. با این حال، تمیز کردن آشپزخانه بخش ضروری آشپزی است. نه تنها پخت و پز در آشپزخانه کثیف سخت است، بلکه حتی می تواند آفات را جذب کند و منجر به بیماری شود. بنابراین، مهم است که آشپزخانه خود را همیشه تمیز و مرتب نگه دارید. به برخی از بهترین راه ها برای انجام این کار نگاهی بیندازید.

تمیز کردن آشپزخانه

همانطور که آشفتگی ایجاد می کنید تمیز کنید

یکی از بزرگ‌ترین دلایل کثیف شدن آشپزخانه‌ها این است که مردم در حین رفتن، تمیز نمی‌کنند. هر چه بیشتر اجازه دهید انباشته شود، کار بیشتری برای خود ایجاد می کنید. به جای اینکه بگذارید همه چیز یکی یکی جمع شود، باید در حین آشپزی تمیز کنید. یعنی هر زمان که از ظرفی استفاده می‌کنید، آن را در سینک قرار دهید و فوراً بشویید. انجام کارهای کوچک بسیار ساده تر از همه کارها به یکباره است.

علاوه بر این که غذاها را فوراً بشویید، در حین حرکت باید مواد را نیز کنار بگذارید. از ادویه‌ها گرفته تا سس‌ها، پس از اتمام استفاده، آن‌ها را کنار بگذارید.

ظروف کثیف را روی میز خود قرار ندهید

اغلب اوقات، مردم با گذاشتن قاشق های کثیف خود روی پیشخوان، آشفتگی های غیرضروری ایجاد می کنند. تنها کاری که شما انجام می دهید این است که کار اضافی برای خود ایجاد کنید، زمانی که می توانید آن را به سادگی روی یک حوله یا قاشق قرار دهید.

پیشخوان های خود را روزانه تمیز کنید

مهم است که پیشخوان های خود را تا حد امکان تمیز نگه دارید تا از آلودگی متقابل جلوگیری کنید. از آب گرم و یک محصول تمیز کننده انتخابی خود برای تمیز کردن پیشخوان آشپزخانه خود هر روز استفاده کنید. آشپزخانه های حرفه ای یک روال بسته شدن روزانه دارند که در آن از تمام سطوح پاک می شوند، پس چرا آشپزخانه شخصی شما باید متفاوت باشد؟

کمدها را مرتب کنید

وقتی در حال آشپزی یا تمیز کردن هستید، ناامید کننده است که مجبور شوید به دنبال چیزی بگردید. کمدهای خود را طوری سازماندهی کنید که بدون نیاز به حفاری همه چیز به راحتی پیدا شود. نه تنها زمانی که باید به دنبال مواد مورد نیاز خود بگردید، پخت و پز بیشتر طول می کشد، بلکه می توانید به طور تصادفی چیزی را رها کنید که منجر به یک آشفتگی بزرگ شود. سازماندهی به طور کلی به معنای فرآیند پخت آسان تر است.

The Dishwasher Daily را اجرا کنید

بسیاری از مردم منتظر می مانند تا ماشین ظرفشویی خود را قبل از راه اندازی کامل پر کنند. با این حال، ممکن است در واقع به خودتان بدی کنید. هرچه ماشین ظرفشویی شما پرتر باشد، تاثیر کمتری نسبت به شستشو دارد. سعی کنید عادت کنید که ماشین ظرفشویی خود را هر روز روشن کنید. اگر ماشین ظرفشویی کم مصرفی دارید، بیشتر از آنچه که در صورت شستن ظروف دستی استفاده می کنید، در مصرف آب صرفه جویی می کنید. علاوه بر روشن کردن روزانه ماشین ظرفشویی، باید از تخلیه آن نیز اطمینان حاصل کنید. به این ترتیب، روز را با یک ماشین ظرفشویی خالی شروع می‌کنید که به راحتی می‌توانید در طول روز آن را بارگیری کنید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی