عمران و ساخت و ساز

عمران و مسائل و منابع مورد نیاز برای ساخت و ساز در عمران سازه

عمران و ساخت و ساز

عمران و مسائل و منابع مورد نیاز برای ساخت و ساز در عمران سازه

چگونه برای پذیرایی و آشپزخانه پرده لاکچری بخریم؟

ziba zibaro | يكشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۵:۰۰ ب.ظ | ۰ نظر

مزایای پرده لاکچری

پرده های لاکچری فضایی شبیه یک قلعه ایجاد می کنند که تشریفات بی انتها را از بین می برد و باعث می شود هر فضایی گران و چشمگیر به نظر برسد. پارچه های ترکیبی یا سایه های مخملی می توانند یک طرح فاخر را ایجاد یا از بین ببرند. بنابراین، هنگام انتخاب پارچه ها یا لوازم جانبی عالی، باید به تمام امکاناتی که پیش روی شماست توجه کنید و بدانید که مدهای پنجره لوکس دقیقاً به چه معناست.

پرده های سلطنتی یا کلاسیک از پارچه های گران قیمت و با شکوه دوخته می شوند و از ابزارهای زیادی برای مدل دادن به آن ها استفاده شده است. مدل سلطنتی برای خانه هایی با متراژ بزرگ استفاده می شوند. پارچه ترک یکی از بهترین پارچه های این وسیله می باشد.

پرده های مخملی غنی و ضخیم، فضای را نرم تر می کنند و فضای لاکچری به اتاق می بخشند. همین امر در هنگام استفاده از سایر مواد گران قیمت مانند تافته رنگین کمانی یا گلدوزی گلدوزی شده اعمال می شود. همه این پارچه ها سنگین هستند و جلوه خاموشی لوکس را ارائه می دهند ، اما پارچه های سبک می توانند به همان اندازه نتیجه چشمگیری داشته باشند. صدای خالی یا توری Frothy جلوه ای از رمانتیسم و ​​زنانه بودن را ایجاد می کند و احساس عظمت فوری را در خانه ایجاد می کند. بهتر از این، ترکیبی از پارچه های متراکم و سبک پر بر ظرافت هر فضایی تأکید می کند.

 

پرده لاکچری

 

پرده های لاکچری برای پذیرایی

پارچه های لاکچری باید درست آویزان شوند تا حس اشرافی به اتاق بدهند. وقتی صحبت از پرده می شود، همیشه طول از کف تا سقف را انتخاب کنید یا آنها را تا حد ممکن بلند آویزان کنید. عرض پرده نیز مهم است. استفاده از صفحات پرده ای مجلل باعث می شود فضا بزرگ و دلفریب به نظر برسد. همچنین، والان پرده برای تجسم پنجره های زرق و برق دار است. بهم ریختگی آنها باعث می شود که پنجره ها بلندتر به نظر برسند. سایه های رومی به لطف چین های حجیم خود به همان اندازه پررنگ هستند.

هنگام تزئین پنجره ها نباید از لوازم جانبی با کیفیت صرف نظر کنید. میله های پرده باید با کلاس، با رنگ های عالی نقره ای یا طلایی به نظر برسند، یا باید ظاهری پر زرق و برق باشند. قلاب های شگفت انگیز یا قلاب های پرده ای باعث می شود پرده ها به طرز چشمگیری از یک طرف آویزان شوند، بنابراین خرید یک منگوله لاکچری یا نگهدارنده های تزئین شده برای یک دکوراسیون عالی ضروری است. جزئیات دقیق مانند منگوله های ظریف که در امتداد لبه های پرده دوخته شده اند، احساس لوکس بودن را افزایش می دهند و یک تکه از تصفیه عتیقه اضافه می کنند.

اگر مدل لاکچری مدرن ظاهری است که دنبال آن هستید، پس باید بدانید که پرده های چاپی بزرگ و طرح های هندسی بسیار خارق العاده ای هستند و دکور خانه مدرن شما را تازه می کنند، اما برخی جنبه های کلاسیک باید دنبال شوند: از مواد ضخیم، به طول کف، میله های مینیمالیستی واضح یا سخت افزار کاملا پنهان استفاده کنید.

 

والان پرده

 

پرده های لاکچری برای آشپزخانه

سبک سازی پنجره های آشپزخانه همیشه دشوار است، به این دلیل که برای به حداکثر رساندن نور در چنین فضای مهم خانه و همچنین راه حل های عملی برای حفظ سطح مناسب تمیز بودن، به طراحی های مینیمالیستی نیاز دارند. اگر به دنبال پرده های لاکچری برای تکمیل کابینت های ظریف آشپزخانه خود هستید، اوضاع پیچیده تر می شود. برای اظهارنظر، از والان های لوکس استفاده کنید. آنها می توانند پنجره شما را بزرگتر نشان دهند، بدون اینکه اتاق را مخفی کنند. به راحتی حلق آویز یکپارچه پر زرق و برق و مخملی قطعاً روشی عالی برای سبک دادن به پنجره های آشپزخانه است.

 

مطالعه بیشتر: انواع رنگ های ساختمانی و کاربرد آن ها

  • ziba zibaro

مدل پرده

پرده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی