عمران و ساخت و ساز

عمران و مسائل و منابع مورد نیاز برای ساخت و ساز در عمران سازه

عمران و ساخت و ساز

عمران و مسائل و منابع مورد نیاز برای ساخت و ساز در عمران سازه

راهنمای خرید کاغذ دیواری

ziba zibaro | سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۴۰۰، ۰۵:۱۶ ب.ظ | ۰ نظر

پر جنب و جوش. خیره کننده جذاب. اگر این خصوصیات همان چیزی باشد که شما برای تزئینات داخلی منزل خود می خواهید ، یک مولفه تأثیرگذار در طراحی می تواند تفاوت ایجاد کند: کاغذ دیواری. دیوارهای خانه شما ممکن است در حال حاضر بوم های خالی باشند ، اما آنها می توانند عنصر پیوند دهنده ای باشند که تمام رنگ ها ، بافت ها و الگوهای متنوعی را که برای خانه خود تصور می کنید ، بهم پیوند می دهد و یک موضوع جذاب و در عین حال زیبا را که می خواهید ایجاد می کند. تمام دیوارهای شما انتخاب کامل تصویر زمینه برای تکمیل جلوه است.
انواع کاغذ دیواری
خرید کاغذ دیواری متناسب با دید درونی شما ابتدا نیاز به درک اساسی از گزینه های موجود دارد. قبل از خرید ، با انواع مختلف کاغذ دیواری آشنا شوید تا به شما کمک کند گزینه های خود را محدود کنید.
کاغذ دیواری وینیل
متداول ترین مواد کاغذ دیواری وینیل است. کاغذ دیواری با روکش وینیل کمترین گرانترین ، بلکه کمترین دوام را نیز دارد. کاغذ دیواری وینیل پشت پارچه بسیار محکم تر و ماندگارتر است. کاغذ دیواری وینیل با پشت کاغذی ساده ترین آویز است ، زیرا از قبل چسبانده شده و آماده استفاده است. گزینه های جامد وینیل ضد آب و ضد خش هستند.
تصاویر زمینه یا برجسته
کاغذ دیواری با بافت یک جلوه سه بعدی برای صاحبان خانه ارائه می دهد که می خواهند اتاق خود را با دوز اضافی چشمگیر افزایش دهند. این محصولات ممکن است در واقع حس بافتی داشته باشند یا توهم بافت از طریق اثر چاپی تولید شود. برخی از محصولات ممکن است به صاحبخانه اجازه دهد تا یک لایه رنگ روی آن بمالد و باعث بهبود بیشتر جلوه نهایی شود.
کاغذ دیواری پارچه ای
کاغذ دیواری پارچه با چسباندن ذرات پارچه به پشت وینیل امن ایجاد می شود. هنگام آویز شدن ، بافت های پارچه ای احساس راحتی و گرمی به فضا می دهند.
کاغذ دیواری فویل
سطح براق و انعکاسی کاغذ دیواری فویل برای فضاهای کوچکتر ایده آل است - فضای اتاق را سبک و بزرگتر می کند. کاربرد آن بسیار ظریف و دشوارتر از گزینه های دیگر است ، اما نتیجه نهایی چشمگیر است.
الگوهای کاغذ دیواری
بعد از انتخاب ماده ، تصمیم گیری در مورد یک الگوی مرحله بعدی است. شما قبلاً می دانید که رنگ های روشن فضای اتاق را بزرگتر می کنند در حالی که رنگ های تیره فضا را کوچک می کنند. الگوها چه تاثیری بر فضای اتاق دارند؟
الگوهای افقی در مقابل تصاویر عمودی
کاغذ دیواری هایی با نوارهای افقی یا یک الگوی قوی کنار هم می توانند سقف را پایین تر نشان دهند در حالی که کل اتاق را وسیع تر نشان می دهد. به نظر می رسد الگوهایی که از سقف به کف تکرار می شوند ، ارتفاع سقف را گسترش می دهند.
طرح های کوچک در مقابل بزرگ
طرح های کوچک در کاغذ دیواری باعث بزرگتر نشان دادن اتاق می شود و برای فضاهای بسته مانند حمام ایده آل است. طرح های بزرگ مقیاس قطعی و پررنگ هستند و فضای خالی خالی را پر می کنند.
مقدار کاغذ دیواری مورد نیاز خود را محاسبه کنید
علاوه بر تعیین نوع و سبک ، محاسبه میزان کاغذ دیواری به میزان کافی فضای دیوار شما را پوشش می دهد امری حیاتی است. ابتدا طول هر دیوار را اندازه بگیرید. تمام اعداد را با هم جمع کنید - به این عرض ترکیبی می گویند. این عدد را در ارتفاع سقف ضرب کنید. مساحت کل پنجره و در را اندازه بگیرید و این اندازه ها را از عدد نهایی کم کنید. همیشه اعداد را تا نیمه یا پای بعدی بچرخانید تا اطمینان حاصل کنید که مقدار کافی را دارید. اکنون شما از کل مربع مورد نیاز برای پوشش کاغذ دیواری مطلع هستید.
برای راهنمایی در مورد خرید کاغذ دیواری ارزان ، از تصمیم گیری اصلی در انتخاب ، تا اندازه گیری دیوارها با داخلی منحصر به فرد ، می توانید با متخصصان النین مارکت (https://eleninmarket.com) تماس بگیرید. ما در اینجا هستیم تا به مشتریانی که برای غنی سازی شخصیت خانه خود تصویر زمینه خریداری می کنند ، کمک کنیم.

مطالعه بیشتر: انواع رنگ های ساختمانی و کاربرد آن ها

  • ziba zibaro

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی