عمران و ساخت و ساز

عمران و مسائل و منابع مورد نیاز برای ساخت و ساز در عمران سازه

عمران و ساخت و ساز

عمران و مسائل و منابع مورد نیاز برای ساخت و ساز در عمران سازه

شش نکته مفید هنگام خرید خانه جدید

ziba zibaro | دوشنبه, ۳۱ خرداد ۱۴۰۰، ۰۵:۱۵ ب.ظ | ۰ نظر

اگر قصد دارید گام بلندی برای خرید خانه خود بردارید ، پس باید بدانید که چطور می توانید این کار را انجام دهید. اگرچه چیزی برای برقراری ارتباط در سطح عاطفی و سرگرمی است ، اما بزرگترین تعهد مالی است که احتمالاً تاکنون داشته اید. مشکلی که بسیاری از مردم در خرید خانه جدید دارند این است که چیزهای زیادی برای فکر کردن وجود دارد!

کل این فرآیند کوهی از چیزهایی است که باید درباره آنها بیاموزید و اصطلاحات یا فرایندهایی را برای سرعت بخشیدن به آنها به ارمغان می آورد. مطمئناً پس از جدا شدن از پول خود نمی خواهید در مورد آن نکات مهم یا هک های بزرگ خرید خانه اطلاعاتی کسب کنید. وقت گذاشتن برای به دست آوردن نکات و ترفندهای خودی در مورد اینکه در خرید خانه جدید به دنبال چه چیزی باشید کاملا منطقی است.

نکات خرید خانه

نکات بسیار خوبی در مورد خرید خانه وجود دارد که می توانید آنها را به ویژه به عنوان اولین خریدار مورد توجه قرار دهید. در اینجا برخی از مهمترین موارد برای روشن کردن وجود دارد.

1- به بودجه خود فکر کنید

اولین چیزی که همه در فکر خرید خانه جدید هستند باید بودجه خود را فکر کنند. این کلید مهم است تا بدانید که چه مقدار خانه می توانید تهیه کنید و از نظر قیمت به دنبال چه نوع ملکی می گردید. همچنین به شما کمک می کند تا از خرید خانه ای که واقعاً توانایی پرداخت آن را ندارید و بیش از حد خود را گسترش دهید ، جلوگیری کنید! برای دستیابی به این هدف ، اطمینان حاصل کنید که توانایی پرداخت ودیعه و همچنین بازپرداخت ماهانه وام را به همراه سایر صورتحساب های اساسی را دارید. هنگامی که بدانید هزینه های ماهانه شما چه خواهد بود ، راحت تر می توانید خانه رویاهای خود را پیدا کنید در حالی که در بودجه هستید.
 

2- بزرگترین ودیعه را که می توانید بگذارید

اگرچه می توانید هنگام خرید وام برای خرید خانه خود ، 5٪ پایین بیاورید ، هرچه بیشتر توانایی خرید را داشته باشید ، بهتر است. اکثر مردم برای 20٪ به عنوان حداقل سپرده تلاش می کنند. اگر مبلغ زیادی در پس انداز خود ندارید تا بتوانید برای پیش پرداخت استفاده کنید ، پس لازم است قبل از خرید بیشتر پس انداز کنید. این مبلغ وام شما و اجاره ماهانه را کاهش می دهد.
 

3-موقعیت مکانی

 مکان هنگام خرید خانه جدید مهم است. اگر در منطقه ای خوب با نرخ جرم و جنایت کم ، فضای مطبوع و مدارس خوب خرید می کنید ، پس از زندگی خود در آنجا بسیار بیشتر لذت خواهید برد. سعی کنید در مناطقی که می دانید از استاندارد بالایی برخوردار هستند و امکانات رفاهی محلی زیادی دارند ، خرید کنید. اگر در حال انتقال به یک شهر یا شهر کاملا جدید هستید ، خرید کور نکنید! اطمینان حاصل کنید که حداقل یک بار در منطقه محلی قدم بزنید تا احساس آن را بدست آورید و همچنین در مورد آن تحقیق آنلاین کنید.
 

4- به کار و خانواده خود فکر کنید

اگر در منطقه محلی خود نقل مکان می کنید ، فکر کنید که کار برای رفت و آمد چقدر راحت است. اگر سفر در آنجا طولانی و هر روز طولانی خواهد بود ، این امر به زودی می تواند شما را خسته کند. همچنین این عامل کلیدی است که در میزان دسترسی خانواده و دوستانتان تأثیر بگذارد. آنها نقش مهمی در حمایت از شما در حین حرکت و بعد از استقرار شما خواهند داشت ، بنابراین در صورت امکان باید نزدیک باشند.
 

5- فضای لازم برای رشد آن با شما

یک ایده عالی در هنگام خرید خانه جدید خود این است که در مدت پنج سال به مکانی که می توانید فکر کنید. اگر در حال حاضر مجرد هستید ، ممکن است شریکی داشته باشید که با شما زندگی کند؟ اگر یک زوج جوان هستید ، ممکن است تا آن زمان یک یا دو فرزند داشته باشید؟ اکثر مردم می فهمند که باید خانه ای باشند که فضای کافی برای رشد با آنها داشته باشد تا بتوانند انواع مختلف آن را تأمین کنند.
یک شرکت گارانتی خانگی را در نظر بگیرید

 

6- هنگامی که خانه جدید خود را آوردید و به آنجا منتقل شدید ، گارانتی منزل ایده خوبی است 

صفحه اصلی Home Home Warranty توضیح می دهد که چرا این واقعا می تواند جواب دهد. این ضمانت ها شما را در برابر خراب شدن لوازم خانگی تحت پوشش قرار می دهد و می تواند در هزینه ها و مشکلات شما صرفه جویی کند. این اوضاع اغلب اوقات هنگامی رخ می دهد که حداقل انتظار آن را داشته باشید و پول لازم برای حل مشکل را ندارید. با گرفتن پوشش گارانتی خانه با پرداخت هزینه سالانه ، خیالتان راحت است که اگر مشکلی پیش بیاید مشکلی ایجاد نمی کند.

برای خرید با اطمینان از نکات خرید در خانه استفاده کنید

شکی نیست که خرید یک خانه جدید هیجان انگیز و تا حدودی دلهره آور است. این یک سرمایه گذاری عظیم از طرف شما به حساب می آید و این بدان معناست که شما باید مطمئن شوید که آن را درست انجام داده اید. نکات بالا باید اطمینان لازم را برای شروع به شما بدهد.

مطالعه بیشتر: انواع رنگ های ساختمانی و کاربرد آن ها

  • ziba zibaro

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی